luni, 5 decembrie 2011

Dupa huzureala din week-end, am luat-o din nou din loc…directie Milano, nu mai spun ca sint plictisit de ruta asta , dar asta este viata, daca sint predestinat sa intru prin toate pietele si stradutele italiene.
Un balamuc de nedescris,am plecat mai tarziu…din cauza programului celor de la Timor & Sainz,si ei sint in intarziere…descarc fara tragere de inima ,dupa care cu cintec inainte mars,insa am noroc si dau de un accident la Certosa,decid sa intru direct in parcare si la somn .

Dupa odihna …munca , schimb semiremorca ,si pun cap-compas Vigevano…dar cum la miezul zilei toata lumea maninca ,eu de ce as shimba regula…numai ca nu prea gasesc un loc ca sa opresc, asa ca decid o stationare romaneasca, adica pe marginea drumului .

Intru din nou cu alai in piata, de data asta sint citiva dubari care imi stau in cale…TNT si DHL…daca dadea Dan 16 tone peste ei iesea al 3 -lea razboi mondial.

Dupa ce termin cu incarcarea celor 12 casute plus stivuitorul, ies fara probleme din oras, uffaaaaaa,pina la anul nu mai vreau sa aud de el.

Pe drum dau si de o fantasma …..nu conteaza frigul de afara ..fusta scurta ,mintea la fel ......ajung la locul de stationare al Schmitz-ului ,agat Rao-ul si o tai catre Bergamo,deja este tarziu …sper sa gasesc loc de parcare in seara asta,ca de ajuns acasa nu se mai pune problema .
Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu