joi, 1 decembrie 2011

Din nou la drum, pe strazile unei tari straine, blestemata asta de ceata si umezeala imi strica buna dispozitie, si pina la Milano nu prea am chef de vorba, cu nimeni ,nici la telfon nici pe cb .


Livrare rapida,din nou in trafic . si cum aveam deja intuit,haosul este instaurat pe tangentiala de vest ,las o ora ptr 7 km, se poate si mai rau .dupa care schimb Rao cu Schmitz....trebuie sa ajung la Vigevano, in piata centrala a orasului.
Grande Leonardo cer scuze ca am profanat piata cu dinozauru',dar nu aveam un alt mod de descarca casutele .....proiectul pietei a fost intocmit de Leonardo DaVinci ...scuze din nou maestre !




Lumea este curioasa,inca de la intrare pe contrasens...pensionarii sint nelipsiti,intrebari la foc automat si raspunsuri cu zambetul pe buze,ar trebuii sa fac o zi speciala cu toate intrebarile primite in aceasta campanie .
Cum termin cu descarcatul, ies la fel cum am intrat ...cu alai , apoi direct la settimo,unde schimb din nou semiremorcile...returul il am pe linga Bergamo, tuburi de ciment pentru Vipiteno .
O sa cam transpir azi,trebuie sa demontez o laterala de semiremorca pentru incarcare ,noroc ca este totul prevazut cu balamele .
La buna vedere !


Astazi 1 Decembrie ,este ziua nationala a Romaniei ,nu va umplu capul cu sloganuri si demagogie politica,cum se poarta la astfel de manifestari, va spun doar atit:

La mai mare popor roman ,sa ai parte de sanatate si liniste !



La multi ani Romania !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu