miercuri, 14 decembrie 2011

Desteptarea este destul de tragica azi, nu prea am chef de nimic, dar nu am ce sa fac …trebuie sa livrez new -jersy la Marengo ,dupa care completez echiparea semiremorcii cu inaltatoare si plec catre Cuneo, sau ma rog prin apropiere.
Cafeaua plus controlul de rigoare al bestiei, diagrama noua si la drum…timpul este potrivnic, numai dupa citiva km incepe ploaia…rece,deasa….sus pe munte deja ninge , dar in cabina este cald si un country lejer….un ambient dupa cere multi ravnesc .

Fara probleme la descarcare, intre timp pe drum l-am recuperat pe Valeriu, un coleg care avea aceeasi destinatie…asa ca mai am cu cine schimba o vorba , la telefon insa, cb-ul sau nu merge .
Pauza de masa decid sa o fac la destinatie, vreau sa profit de razele de soare gasite dupa Asti…un timp super fain, am uitat de ploia rece de dimineata si repriza de pomenire a sfintiilor din calendar …..la montajul inaltatoarelor ….ufffaaa !
Destinatia gasita la fix, insa andrisantu' necunoscut, lipsea numele si nr de la sonerie ….UGO m-a dus la fix, intru in curtea destul de mica, fac o manevra de profesionist, si pun dinozauru' deja in pozotie de incarcare.



Masa , fructe si apa minerala…..apoi o repriza de soare ….ca o soparla adevarata, intre timp taranul meu incarca kiwi , organizat si cu calm , asa cum l-am instruit .
On the road again……piano la Tortona, unde termini ziua cu brio….am cumparat si revista preferata, de fapt una dintre ele, " Truck &Van Drive ", unde apare si poza cu interiorul dinozaurului !

Noapte buna, natiune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu