sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Drive & fun !

Din nou la munca, in week-end a nins , frumos dar putin, adica atit cit trebuie pentru nu a creea probleme luni dimineata , la plecare ....noroc ca am programat webasto-ul din timp , asa ca la sosire o sa gasesc cald ca in birou.




Saptamina se anunta incarcata , citeva curse cu fructe , ingrasaminte , materiale pentru floricultura-horticultura , incet incet lumea se pregateste pentru primavara .
Traficul este inca bun, si dimineata si seara, se vede ca nu peste tot au inceput munca ....sau , in afara de cei din extern, am ramas cam putini activi ...criza este inca in desfasurare , si nu da semne de oboseala .
Am avut parte insa si de timp urat ploaie si lapovita ....un cer cenusiu , plumburiu ...urat cu draci , asteptam sa se dezlantuie infernul ,numai ca am scapat ca prin urechile acului .....au avut parte de el in Nord...zapada a facut ravagii .
Ca sa nu fiu suparat , la sfarsit de saptamana am revenit la gater....la prietenii mei , moroseni ...pentru o incarcatura destul de buna ....asa ca luni se pleaca cu noaptea-n cap .
A, sa nu uit ...sambata scoala , ultima parte a cursului despre siguranta in munca , primesc calendarul oficial Volvo 2013 de la sefu' si diploma de participare de la cel din decembrie , o s-o pun in rama precum doctorii ....pai de ce nu , pina la urma o sa devenim si noi doctori ...in transporturi !
Va pupa nenea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu