luni, 5 iulie 2010

Ce bine-i sa dormi mai mult de dimineata , dupa caldura zilei de ieri,si ploaia de aseara,am dormit ca cei mici......sigur ca am facut un dus inainte .....si printre picaturi si barbieritul cotidian,mai mult sau mai putin,depinde de chef si cursa .....ajung in garaj ,pun diagrama noua, si mana pe telefon, Thomas ,arhitectul celor de la Tendilne,imi raspunde aproape instantaneu,si impreuna o luam usor catre oras...unde un agent de la municipala ne asteapta !

Tipul era la post,intrarea in str San Marco,de fapt iesirea ,eu intru pe contrasens iar el alearga inainte pe post de stafeta.....muta un furgon,un biciclist si cu calm intru in piata Batisti.

Aici voi descarca cortul pt spectacol, care este de fapt geaman cu cel care se gaseste deja acolo,asa scena se dubleaza ......intre timp sosesc si restul de muncitori....si dupa nici jumatate de ora deja sint pe piciorde plecare ....directia garaj , unde decuplez platforma si cuplez semiremorca mea !!!
O fuga in Camparta unde incarc obisnuitul porfir pentru caile ferate , si de aici direct catre Piacenza .......am parte de o mica " coada " la Peschiera,imi intalnesc cativa colegi, Dino, Elias,Beppi.....ufffaaaaa, deja se intorc ,si eu mai am de pedalat azi !

Pauza de masa dupa descarcare ,la locul faptei..... dupa care imi iau talpasitai nspre Parma,si afara este un cald de topeste pietrele.....noroc cu clima dinozaurului.....ca alfel m-a tavaleam pe sub remorca precum colegii indieni !

Incarcarea dureaza putin, dar sint deja " lac de transpiratie ".....asigur traversele si dupa aceea .....balaceala in voie la canistra de apa.....calda ca de la boiler......imi iau documentele si la drum din nou .....de data asta fac un traseu nou....drum national si regional ...bunicel ,cam ingust pe alocuri, dar imi permite totusi sa ajung in garaj,pe un potop de ploaie cu app 30 de minute in avans !

Uraaaaa,am terminat si ziua de azi,maine descarc la Bressanone si refac traseul de azi !!!
Poate am companie,pustiul nu este inca hotarat....dar daca vine cu mine o sa fie o pe cinste !

Un comentariu:

  1. Ah a avut noroc politistul ca era liber de dimineata la ora aia daca erai pe la Romana cred ca suire jumate de zi si tot nu o scotea in capat (<>)) !

    RăspundețiȘtergere