luni, 12 iulie 2010

Ole'......au invins spanioli......s-a terminat si acest World Cup....or sa mai vina si altele , imi pare rau pentru suporterii adversi.....eu am fost fan GERMANY,dar asa-i in fotbal ...mingea este rotunda , ca daca uzezi una patrata ajungi ca ROMANIA ...la sapa de lemn !

Am zis-o.....ok, asa ca trec direct la ziua de azi, luni,numaratoarea inversa inainte de vacanta, lume noua prin garaj....Dodo si Cornel au revenit , vestile nu sint tocmai roze....asa ca las totul deoparte si m-a concentrez asupra traseului...Albiano-Vimercate-Brescia, zona de livrare o cunosc bine , asa ca dupa ce incarc si ultimul sacon ( un sac extralarge ), pun stampila pe documentele de transport si cu cintec inainte ....mars !

Pe drum recuperez unul din colegi,trece-m prin zona de lucrari din A22, asa draga noua..... si pina la Affi am cu cine schimba o vorba pe cb,de acolo fiecare merge in alta directie, Costel la Modena, eu la Milano....m-a rog, la periferia orasului.

Trafic ok, cald de mori insa, noroc cu clima ....ca de nu era jale mare, dupa Brescia pun mana pe telefon si avizez clientul, defect profesional, si ala cind aude ca sint cu un " fix " de 13,65 m o ia prin balarii....bepppppppp, si incepe vaicareala ....ca a cerut autotren, ca are nevoie sa descarce in doua locuri...bla bla bla .....ok, ai rabdare sa ajung la fata locului, si o sa vede-m cum " dregem busuiocul ".
Strada o stiu, insa nu-mi aduc aminte zona respectiva, dar la ora prevazuta sint acolo, tipul era prezent la intrare, nr 1, ca de fapt erau 2, si iarasi sare in sus.....eeeeee, o sec ca daca nu-ti convine eu fac stanga imprejur si directia Trento....ramine masca, nu cred ca astepta o reactie de acest fel, si in 3o de secunde stabilim descarcarea la poarta 2, unde intru cu spatele ...floare la ureche, deschid obloanele si nu prea stiu pe unde sa intru din cauza calduri....noroc cu apa din canistra, calda, buna de un " dus ".

Dupa descarcare o iau usurel catre Brescia,spre IPA, unde am returul....caldura mare monser !...gasesc vreo 3 camioane in fata, uffffaaa, maine iar trebuie sa plec mai devreme la Bressanone....dar no pb !

Cu chiu si vai si multa sudoare termin de ancorat marfa, ce bine era asta iarna prin zapada , mai trag o balaceala la canistra si plec catre casa.....telefonul de bord prinde viata....colegii mei au cate ceva de povestit....si pina la Trento nu mai opresc, am o clima polara in cabina, ar fii fericiti si un pinguin ....fac plinul si trag dinozauru' in vie !
O seara frumoasa tuturor !

Un comentariu:

  1. Daa ce sa mai zic daca eram eu la cum stiu italiana daca ma ia clientul din cuvinte, cam pretentios,dar lai pus repede la punct,de asta fac acum cursuri intensive de italiana (<>) !

    RăspundețiȘtergere