joi, 15 iulie 2010

Miercuri

De dimineata incep cu o livrare la Besenello, am de lasat aia 7 bancali care deja mi-au scos peri albi, noroc ca firma respectiva este aproape de Trento,asa ca imi permit luxul de apleca din garaj la 7,15....inginer stagiar.....si in alte 15 min sint din nou la drum, spre Mezzolombardo. unde mai am o livrare fulger,asa sper eu, dar pina la urma , omul mobil se descurca bine , si termin repede.


Ok, fuga catre Albiano, unde trebuie sa incarc pentru Koper/Slovenia, nu prea stiu ce , dar no pb, sint obisnuit cu surprizele, plus ca mai mult de 24 t, nu pot incarca .....traiasca transportul extern ....trag la rampa, unde incepe " circul ", sint trei camioane la incarcat, eu unul de la Brescia, si un polonez....si un boxpalet la unu, apoi la altul ...si tot asa in aproape 2 ore reusesc sa incarc , ceasul este 11.45, si plec si eu catre Slovenia....ufffaaaa, cald de mori....trafic aproape inexistent si pina la Trieste fac o cursa de toata frumusetea, intre timp am luat legatura cu clientul......care mi-a trimis un reprezentant la granita italo-slovena....lipseste girofarul, ca eram " transport special " cu stafeta cu tot .



Ajuns la destinatie.....deja mi se vorbeste cu " signore".....boooooo, domnule in sus , domnule in jos....ma nu cumva am gresit filmul.....foarte de treaba oameni, am descarcat repede si dupa ce am terminat cu pauza, reintru in Italia cu calm, parchez in zona portului Monfalcone, si in 5 min sint la masa, un mic restaurant in zona , se maninca bine , se plateste putin, si daca ai noroc ....asa ca mine ...repede gasesti pe cineva cu care sa stai de vorba..

..un sofer de bisarca.....simpatic si vorbaret, associat la Highway Truck Team, ca si mine ...si aproape doua ore sporovaim verzi si uscate...ufffa este deja tarziu, las motorul cateva minute cu clima la minim, dupa care dau drumul la ventilator...si o tai spre lumea lui Mos Ene ......pina maine dimineata nu vreau sa mai aud nimic !



Joi

Hello moto.......bepppppppppppp, am uitat sa inchid telefonul de bord...si suna inebunit pe la 6.45 de dimineata........beppppppppp, noroc ca este Dodo, altfel era jale mare....avea nevoie de cateva indicii, asa ca il iert, dupa care direct la cafea ajung.....bunaaaaaaaa rau, asa de dimineata.
La 8 trecute fix, ajunge si speditionerul meu, imi da bonul de incarcare si go planet in port la incarcat, trec bariera in tara nimanui, fac cantarul ....ochesc un Stralis de la Klanatrans....si gresesc ca nu il fotografiez imediat.....la iesire imi pleaca de sub nas....beeeeeepppppppp.....l-am ratat !

Asa ca trebuie sa m-a multumesc cu " o austriaca ", rosie ca focul !!!

Incarc lejer, imi iau documentele, las o copie la vama, si multumit o iau catre casa....pauza de vpranz planuiesc sa o fac in zona Feltre, la umbra.....dupa cere descarc la Trento si trebuie sa fac 4 incarcari pentru maine ....ufffaaaaaaaaa.....asa ca inainte de concediu !

Dar cum stau bine cu moralul, trec cu vedere si spre seara deja parchez in vie ....acte de predat, acte de ridicat....o cafea si spre casa ca sint deja obosit .

Maine mai vorbim, acum va urez noapte buna !

Un comentariu:

  1. Da incarcate zilele astea asa ca inainte de relaxare.De maine daca nu reusim sa ne auzim iti doresc de pe acum CONCEDIU PLACUT PE MELEAGURI ROMANESTI (<>)

    RăspundețiȘtergere