duminică, 4 iulie 2010

Noroc cu raliul , ca asa mai fac un pic de miscare,in doua zile am mers pe jos o gramada.....m-am trezit cam tarziu, micul dejun si o tai grabit catre telecabina ce leaga Trento de Sardagna,un cartier situat pe o colina stancoasa , deasupra orasului !
Am cam schimbat locul de vreo 2 ori,soarele arde impasibil iar zgomotul masinilor este dea dreptul infernal ...dar rezist eroic pina aproape de sfirsitul cursei.....cand topit de caldura imi iau talpasita din zona , si cobor linistit cu telecabina in oras....click click,poze pe ici pe colo ,dupa care o tin direct catre casa .....am o foame de lup.....pardon, de dinozaur !!!


























Cam atit, o seara placuta tuturor....si nu ratati ziua de maine .....se anunta interesanta !!!

Un comentariu:

  1. Daaa frumoase locuri cel mai tare imi place ca majoritatea respecta si inteleg sau sunt obligati sa puna pe case oale de astea maronii cei da un aer mai turistic asa <>

    RăspundețiȘtergere