vineri, 16 iulie 2010

Ultima zi inainte de vacanta....4.30,racoare si un aer placut....in vie, mai mai, imi montam hamacul .....controlul de rutina, cafeaua si goooooooo, inspre Bergamo, unde am prima livrare, deja calc cu stangul....hehehhehe, clientul meu vroia ca la 6.30 sa fiu deja in curte, numai ca eu decid cand am terminat cu pauza, si m-a prezint la 7.00.....m-a priveste rau, il simt ca sta sa explodeze.....booooommmmmm, dar nu m-a intereseaza .

Decid ca trebuie sicanat un pic ...hmmmmmmmmm, si-a gasit "nasul".....si dupa ce descarca jumatate de remorca imi reincarca patru boxpaleti cu granit, zambeste si semneaza documentele....ok, poti sa pleci !
NU, nu pot pleca, am nevoie de foaie de transport si aviz de insotire......si deja l-am bagat in corzi....pai,pai ....nu am ....rau , foarte rau, fara astea nu plec .
In final imi completeaza o foaie de transport si plec catre " muntii Tatra"....scuze, spre Introbio, deasupra orasului Lecco, un peisaj superb, plus o urcare de cativa km, care iti pune la incercare nervi si motorul.

<


Totul ok, ajung si descarc fara probleme, tipul de acolo e mai " civilizat ", si mai de treaba , semneaza si se duvce la treaba lui, eu ramin sa fac pauza, profit si imi pun in ordine cabina, decid ce ramine si ce nu ramine, si dupa o ora plec catre Brescia....tot pe nationaale ....ufffaaaaaa, se vede ca azi merg mai putin in autostrada.

Ok, ajung inainte de pauza de pranz, si am noroc, intru imediat la incarcat, acte si ramin singur sa asigur faimoasele blocuri de beton, dupa care imi prepar si eu pranzul.....intre timp clima lucreaza, in cabina e ca la polul nord, fac un mini dus, sau m-a balacesc la canistra si trag pe dreapta.....nuuuuu, adica in pat, un somnic de vreo 30 de minute.

Cam greu cu plecarea, era bine in pat, dar trebuie sa ajung si la descarcat azi...ufffaaaaaa, asa ca de final de sezon, si toate planurile mele se duc pe apa sambetei, sa traiasca sefu' !
Cam toata dupa amiaza stau la telefon, si conduc...vb cu toti colegii, ofer informatii.....ce mai, un adevarat profesionist ....aaaaaaaa. era sa uit, azi dimineata am vazut o soferita de la Arad,nu avea cb, insa am schimbat un salut.
De la Bressanone , intru direct in garaj, fac plinul , pregatesc totul pentru luni, evident nu pentru mine.....oficial sint in vacanta de sambata......parchez , predau documentele , fac un instructaj sefului.....eeeeeeee, imi permit ....si astept sa vina pustiu' sa m-a ia acasa !

Cam atat pentru prima parte a anului, sper ca si de aici inainte sa fie la fel, sau poate mai bine...in perioada vacantei, am sa incerc un " special Romania", sau ceva de genul asta, material sper ca o sa gasesc destul !!!!
Un week end pe cinste si sa auzim numai de bine !

3 comentarii:

  1. Nu cred ca sunt prin Carpatii nostri atatea tipuri de pietris la vanzare ca in prima poza se vede ca zona aia se inbogateste infata de turism in primul rand din "profiro" daca stiu bine ca asa se numeste.Apropo vt in cat timp,cati ani,luni... zile (<>) ai reusit sa inveti italiana bine, ma refer si la termenii din mecanica si soferie??? Eu cand ma gandesc inca cati termeni nu stiu in italiana ma doare capul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eheee, cred ca ultima zi inainte de concediu a fost cea mai lunga zi de munca :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. P.S. Constantin, de ce crezi ca a chelit VT ? Iti spun eu, invatand italiana :D.Eu unul tot asa as patii ;).

    RăspundețiȘtergere