joi, 1 iulie 2010

Ce frumoasa este viata......cand se duce dimineata ....si esti iarasi pe sosea ...eeeeee parca as fii un pui de " lautar " din mahalaaua Giurgiului,da asa imi venea in minte astazi !
In garaj il astept pe Dino,azi imi face companie , si impreuna plecam spre munte,aer curat si circulatie normala, ca la 5.00 lumea mai doarme inca,numai noi umblam ca beezmetici .....defect profesional !
Azi mi-am pus doua intrebari:
-de ce romanul nu-i ca neamtul ?
-de ce meridionali sint mereu nervosi de dimineata ?
Boooooo,raspunsurile le astept inca .....vreo cateva zeci de ani !!!
Ok, e timpul sa incep cu ziua de azi....descarcare la Bressanone,dupa care fuga mare la Milano....si retur din zona Bergamo !

Sint indragostit ireparabil de munte , aici e viata mea,imi traiesc din plin sentimentele.....muntele trebuie respectat.....o cam iau prin balarii....dar dimineata la munte pentru mine reprezinta totul...aer curat si soarele care straluceste prin padurea de brad.....susurul apei printre pietre.....pasarile care ciripesc...cate un greier indragostit ce canta balade de mult uitate.....natura plina de viata.

In autostrada deja incepe traficul,camioane de toate marcile si nr de prin toata Europa,campere si rulote .....vacanta .....pentru uni,insa eu mai am de tras un pic ...intru prin garaj, fac plinul si apoi urc catre Albiano, il reintalnesc pe amicul Dino, si dupa ce incarcam ,o luam usor catre Milano facind previziuni pentru masa de pranz....Brescia est sau Dalmine , pina la urma intram la Brescia est....o sa am parte de o bucurie .....pranzul este delicios , dupa care trec la vanatoarea de pozeeeeeeeeeee ...

...click, click, click...noroc cu Dino care striga dupa mine ca-i tarziu,altfel as fii ramas sa fac poze tuturor camioanelor....am prins doar cateva, dar cele mai frumoaseeeeeee.

Pina la Milano,gasim pe strada tot felul de " soferi ", cred ca este de vina caldura , alfel nu imi explic comportamentul lor,nu pot decat sa pun beeeeeeepppppp,ca altfel ma trezesc cu vreo amenda cine stie de pe unde !
Livrarea si fuga din oras, ca incepe traficul bestial ,in zona unde am fost noi esti pierdut daca se intampla ceva ,gen accident de circulatie,se formeaza cozi de km intregi.

Dupa ce incarc tuburi de ciment, simt o vibratie ciudata,boooo,nu inteleg de unde vine ,pe moment , ca dupa cativa km buni,aud si zgomote .....la franare ,aaaaaaaahhhaaaa,pb cu vreo placuta, opresc in prima parcare si exact asa era,ultima axa la semiremorca , stanga pe interior.....placuta de frana a disparut !??!!
Ok, acum trebuie suspendat aerul, altfel se duce si discul de frana,constat ca imi lipseste cheia de 22,fac un tur cu privirea si vad un " coleg " de Arges,ok zic eu ,merg sa cer ajutor....scuze ,am o pb cu franele ma poti ajuta cu o cheie de 22,fixa....si raspunsul vine sec , ca un dus rece....nu am !
Nici macar nu coboara din cabina .....multumesc , si plec dezamagit catre dinozaurul meu.....multumesc Romania,multumesc ....si un zgomot de motor imi atrage atentia,linga mine trage un autotren, nr italiene....ciaoooo, ai probleme,intreaba soferul,si in 3 sec scoate trusa de scule si imi da un 22,dupa care vine cu mine sub remorca .......grazieeeeeee,asta coleg......romanul trage cu coada ochiului si nu zice nimic !
Ok, sa sper ca tine dopul de cauciuc pina acasa,intre timp vine si Dino, si din nou la drum .....merg mai usor,si folosesc frana de motor plus retarderul, un pic deee balamuc la Desenzano si piano piano intru in garaj .

Maine fac livrarea de dimineata dupa care las semiremorca in garaj pe mana "doctorului "...urmeaza sa termin saptamina cu alta " coada " !
O seara frumoasa tuturor !

2 comentarii:

  1. Cred ca sa speriat ala din Arges cand tea auzi vb romaneste si a vazut ca esti cu nr italiene a crezut cai vreun italian care are o problema cu romanii (<>)In rest frumoase locuri imi imaginez aerul ala curat de dimineata cata energie poate sa dea aerul de munte, nu ca la Bucuresti faci o plimbare de vreo 3 ore si te simti lesinat <>)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vt, poate omul chiar nu avea nici o cheie la camion ( se intampla , mai ales pe camioanele pe care se schimba soferii), daca a avut..... SA-I FIE RUSINE !!!

    RăspundețiȘtergere