vineri, 3 decembrie 2010

Aseara am ajuns la Milano cu bine,dupa o scurta trecere din autostrada la Desenzano spre Brescia ,pe national,cauza fiind un accident de circulatie.
Loc de parcare la Brianza...cucu'...da gasesc repede una preferentiala,pentru campere si autobuze...apa,lumina,cos de gunoi ...toate conditiile pentru una " suite "...adica boier Bibescu !
Un film super fain," Over the Top ",apoi adorm linistit.....soneria pentru 6.45 , ca am intalnire cu un coleg ,descarcam in acelasi loc....vreo 2 ani in urma am mai fost prin zona,sper sa imi aduc aminte stradutele .
Traficul matinal la Milano este ceva de genul celui din 'Fanica Babanu " din Bucuresti,toata lumea vrea sa treaca ...insa nu e loc ....dar azi cam lipeste aceaa imbulzeala ,poate au ramas sa doarma mai mult oameni muncii.
Am regasit drumul fara probleme,facem tura mare pe cateva stradute ,si intr-un final...cata-clamp,cata-clamp....este sunetul produs la basculare....heheheheheh,scap de piatra uda fleasca...inginerasul prezent la fata locului ar fii vrut sa fie curata....minte de om nebun,erau 20 cm de zapada in Camparta !

Greul de acum incepe insa,pentru a parasii capcanele orasului, tin "tot inainte ", ca inainte era mai bine.....si ies la Certosa,tangentiala vest si cu mare satisfactie autostrada spre Genova.

Pe drum muzica si voie buna,doar este vineri azi,sfarsit de saptamina si turn de munca....hmmmm,asta ultima e cam trasa de par....imi cam lipsesc km din agenda.

In port nebunie mare,pai de... e vineri,dar cu vreo 2 ore de asteptare plec catre casa in fuga mare, nu insa de a saluta pe Dodo si Nicu....au acelasi traseu ca si mine,dar nu pot sa stau dupa ei .


Mai un telefon,mai o melodie ,timpul trece,ajung la Riva si descarc carbunele ....urata munca ....asta cu transportul carbunelui....de ocnas,pe cuvantul meu !
Retragerea catre garaj,dupa pauza de rigoare,musai cu placere, fac motorina si parchez....cer sa fie spalat dinozaurul si plec catranit...luni...stop joc !
Se la vie' !!!

Un comentariu: