miercuri, 22 decembrie 2010

Aseara eram un trio de succes,un bergamasc,un trentin,si un padovan....mai bine de atit nu se poate,insa de dimineata era o groaza de soferime in jur,din toata lume...galagie,glume si asteptare in fata ghiseului pentru ordinul de incarcare.
In sfarsit soseste si "birocratul",care incepe sa imparta fituici cu ordine, eu sint al 2 -lea.....ce noroc pe capul meu...reusesc sa incarc si dupa ce acopar materia prima cu plasa e protectie o iau din loc .

Pentru azi slabe sperante,o sa reusesc sa descarc si cam atit,poate sa am norocul de vre-o cursa tot in zona Milano...si dupa pauza de pranz vine si confirmarea.....fier pntru " gropa cu furnici"...ufffaaaaa !!!

Insa surprizaaaaa,agat semiremorca mea cea veche,gata incarcata.....multumesc zeilor !!!
Dupa livrare,Rao este spalata si o decuplez in firma,cuplez Paganini si parchez linistit .
Mai vorbi maine !

Joi .

Seara ajung acasa ....uraaaaaa,ocup abuziv baia .....si dupa un dus pe cinste si o cina pe masura,renunt la completarea blogului....rusinicaaaaaa,imi asum toate riscurile si injuraturile, dar m-am simtit obosit ,asa ca odihna inainte de toate !
Era frumos odata cind aveam cocosul....ala cu un cucuriguuuuuuuuuuu ...,destepta tot blocul,acum cu telefonul e mai dificil,dar nu imposibil,asa ca la 3.00 ies din garaj deja,cu moralul spre stele....teoretic, ca practic sint constient ca nu ajung in seara asta acasa,la 16.00 trebuie sa opresc bestia in parcare,este interrzis pina la 22...insa pentru a putea ajungea acasa trebuie sa sa astept mizul noptii !
Parafrazand pe Margareta Paslaru pot canta.....ploua,ploua,plouaaaaaaaa....si nu se mai opreste ...de unde vine toata apa asta ....beeeppppppp !!!!
Dupa program sint in avans cu 15 minute, trag in pozitie si ciaoooooo.....trec direct in pat ....webasto on si somn de voie...sau de nevoie !

Dupa cum foame este cel mai bun bucatar ,ploia este cel mai bun stimulent," furnicile " mele reusesc sa bata un record santieristic ,si la 7.30 deja eram " gol golut ".
Am de a face cu indiferenta si incompetenta unui coleg, care mi-a facut cadou ....peste 50 buc lemne pt sustinere traverse de beton ...aproape un covor de lemn de brad si plop.....beppppppp!!!

Dar nu disper,incerc sa aranjez tota gramada aia de lemne si o tai catre port cat pot de repede,la 16.00 intra in vigoare interdictia de circulatie pentru camioane ,care tine pina la 22.00 .
Dar nu disper, unde ajung ajung si gata.....somnic si relax....film si desene animate !
Dupa incarcare,cu eleganta maxima,cum ar spune un coleg de al meu,ajung la Brescia,unde trag in parcare si oina la mizul noptii am program la algere...adica ce imi trece prin cap.
Pe la miezul noptii o iau din loc catre casa, de fapt catre Rovereto,unde las semiremorca si spre Trento plec doar cu tractorul..asa sint ordinele,musai cu placere,ordinul nu se discuta....asa ca parchez dinozurul , pustiu' asteapta sa m-a duca acasa !
Maine sint liber,asa ca va urez un "Craciun Fericit "

2 comentarii:

  1. UN CRACIUN FERICIT IMPREUNA CU CEI DRAGI,SANATATE ,FERICIRE SI MULTE BUCURII !! LA MULTI ANI FERICITI !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te-am injurat, stai linistit, stiam ca esti plecat in cursa si nu vei ajunge la timp ;). Pentru astazi un 9....vine Craciunul....-10 :D.

    RăspundețiȘtergere