luni, 13 decembrie 2010

Astazi am o zi mai "usoara",asa ca imi permit sa dorm mai mult, dar in garaj sint prezent la 6.30.....webasto on, cafeaua matinala,un mic control doar la capul tractor...semiremorca este la Self...dupa care o iau din loc.
Am de livrat fier preformat la " balastiera" din zona, care construieste un garaj si un atelier nou....nu prea se simte criza la ei ....dupa care incarc calcar pentru o fabrica de ciment de linga Verona .


Dupa frigul matinal se arata si soarele,uffaaaa....unde esti tu vara !!!....si asa mai iti vine sa conduci, muzica si voie buna.....asta viata....plus o cursa pe nationale.
Dupa ce am descarcat,imi prepar un ceai si plec in tromba spre terminalul feroviar Verona,unde trebuie sa incarc scandura pentru un client al nostru , care produce boxpaleti ...undeva la munte,deasupra lacului de Caldonazzo.
La terminal il intalnesc pe Marian,amicul si colegul meu ,care este deja pe picior de plecare,incarc si eu dupa care imi pregatesc pranzul ....am o foame de lup....singuratic .



La destinatie ajung fara probleme,insa frigul incepe sa se faca simtit din nou.....beeeppppp...si imi vine in minte o vorba de duh a unui " mare om politic", inca in viata ....."iarna nu-i ca vara "...si mai bag citeva beeeepppp-uri ca sa m-a incalzesc .
Intre timp dau indicatii si lui Sorin,alt coleg,care vine in acelasi loc....stanga -dreapta , faci o bucla,intri pe straduta si vii inainte pina ajungi in curtea clientului .
Pentru maine incarc chioscuri , sau casute cum spunem noi,pentru Cortina D'Ampezzo...ufffaaaaa,iar la munte,unde se tine un targ de ciocolata....hmmmmmm,ce buna o fii !
O seara buna tuturor !

Un comentariu: