marți, 5 iulie 2011

Am plecat eu ieri seara,insa nu am avut liniste,am visat si urat.....intre timp, ufffaaaaa, de ce toate se intampla numai mie !
Pina la miezul noptii cind ,pustiu' m-a dus la camion am tot stat ca pe ace,sau pe ghimpi ....aveam o stare de neliniste,ciudata rau senzatia....ce dracu' bre, nu mai sint de 18 ani,insa eram preocupat la maxim .
In 2 sec , vad despre ce este vb in depozit, animalu' prietenos era in asteptare,incarcat la milimetru.....multumesc mult Mircea,si echipei Silvestri Franco....imi ridic manecile si trec la legat incarcatura .
Dupa miezul noptii, o iau din loc...muzica si ploaie , asta este in program...cu voie sau fara de voie ...ploua ca la tropice.


Timpul zboara,km trec si ajung la Incisa, acolo am planificat pauza ...trag in parcare, si zdup in pat....mai aveam putin si vb singur ...de somn .
Dorm ca cei mici, cind suna ceasul imi vine sa-l arunc,insa sint multe chestii de demontat,asa ca m-a las pagubas .
Livrarea pe ploaie,prima,apoi a doua ....cu ceva neplaceri ....am facut un pic de tura mare,adica ocolire,pentru ca din strada principala nu se putrea intra cu bestia .
Insa aici , am pus-o de mamaliga....si un gratar cu mititei...literar vorbind,scap dupa 3 ore . marfa este pretentioasa si mijlocele de descarcare inexistente .


Pina la urma, muncitoru' romanesc este cel mai meserias, desavarseste opera cu ce poate,macara si stivuitor ....urrraaaaaaa !
Pauza de seara in autostrada, inainte de Civitavecchia, in parcare, o cunosc bine de tot .....odihna si aer curat,plus un parfum de leandru, bestial !





** - Trece viata se duc anii!



Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu