vineri, 1 iulie 2011

Inca adormit,plec la drum....glumesc , cafeaua prima si controlul bestiei, apoi il programez pe Ugo sa m-a duca la destinatie, asa cel putin stau linistit....insa ramin calm pina la Bergamo, acolo gasesc totul blocat,autostrada,tangentiala....un accident la Dalmine este cauza....hmmmmmmm,si 7 km de coloana ....o sa imi manince o ora cel putin!

Cu chiu si vai, reusism sa avansam asa cam ....2 m la 5 min, o viteza de melc beat...las 40 de min pina cind se termina totul,ajung la destinatie fara probleme, trec prin urechile acului...aveau aia o intrare de te lua cu transpiratie, descarc destul de repede,apoi o iau repede catre Biella, nu mai sper sa ajung in grafic dar mi se .......,pe romaneste,este vineri si sint satul .

Ajung la pauza de pranz,asa ca profit maninc apoi pregatesc semiremorca pentru incarcare...trebuie mascate toate inchiderile prin interior cu scotch...altfel nisipul ala fin iese prin toate colturile.

Pe drumul de intoarcere dau si de bastinase.....printre orezriile bielesse, am parte de un " bizon ", care m-a pune sa fac cateva jaloane la 90 km/h, noroc ca am fost pe faza...altfel il bagam sub dinozaur.


Ajung in garaj obosit , tracasat, am avut o saptamina de "cacao", abia astept sa ajung acasa ,la un dus si odihna...si cine stie poate un pahar de vin bun .
Richard Galliano - Guarda Che Luna



La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu