miercuri, 13 iulie 2011

Ufffaaaa,ce incarcatura am,parca as fii din aia cu ....fier vechiiiii,fierrrr cumparaaaammmm.....nici nu imi vine sa m-a uit in oglinda.
Fac si eu haz de necaz,insa nu mi-a placut deloc cursa asta , am oprit de 2 ori pentru a verifica legaturile, ufffaaaaaa, ce meserie ingrata .

Noroc cu Fantozzi.....eeeee,cum care Fantozzi....Ugo, navigatorul meu...cel nou,ca aseara a venit mos Gerila cu cadouri, m-a dus fara probleme la destinatie,pt cine nu stie zona Padova este plina de restrictii si interdictii.
Am ajuns la timp....ptr o cafea ,ca baieti incep programul la 8.00..ca boieri,de...astia cred ca nu au auzit de criza.
Descarcarea rapida apoi din nou la drum,acelasi si pentru iesire,ca altul nu este pentru camioane, noroc ca am un retur in zona cu 2 livrari in zona Borgo-Pergine Valsugana, acasa !


Numai ca am parte din nou de o incarcatura demna de o caravana....ce naiba mai, toata saptamana o sa fie asa ?
Paleti cu tigla,cu olane,cu colturi,cu ....mama lor stie ce mai era acolo, ce mai tura vura ....incepe aventura .
Cu grija si rabdare pe la sensurile giratorii si trecerile de pietoni,noroc ca ajung repede la parcarea preferata,si o pun de pauza de masa plus un somn pe cinste la umbra, dupa care in grafic,ajung la prima livrare-2 paleti ...hmmmm,mai mult timp pentru a strange chingile,apoi fac si cea de-a doua livrare ...pe un bur de ploaie, numai asa sa -ti faca in ciuda.

De aici , fuguta la Albiano, incarc pietris pentru Pontenure, criblura pentru asfalt in alte cuvinte.
Inner Circle - Ob la di Ob la da



Gata,va pupa nenea,ne auzim maine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu