marți, 12 iulie 2011

Hai, o plecat motu in tara...
Hai, dor, cu doniti si cu ciubara.
Si cu ciucuri de rasina, di murgule di,
Sa le deie pa farina, di murgule di,
Hai murgule de-adapat, hai murgule, hai,
S-ajungem la Belgrad, hai murgule, hai...

Ai, da muntii nostrii aur poarta...
Hai, dor, noi cersim din poarta-n poarta.
Muntii nostri-de-aur is plini, di murgule di,
Noi cersim pa la straini, di murgule di,
Hai murgut la deal la vale, hai murgule, hai,
Ca n-am ce-ti da de mâncare, hai murgule, hai...

Ai, de mireasa mi cam dor...
Hai dor, de pruncut, maica si plod.
Dor murgule fratior, dor murgule dor,
Ca si tie de izvor, dor murgule dor.
Hai murgule hai mereu, hai murgule, hai,
C-avem trai amar si greu, hai murgule, hai.....
Aveam lacrimi in ochi de dimineata,ascultand aceasta melodie...si avand o incarcatura de lemn de brad....ce sa faci , morosanu' on the road.....sau eu cu sustaru' am gata amaru....nu m-a votati pentru poezia anului,ca nu dau nimic de beut !

Am livrat cu mare bucurie incarcatura aia de scandura,ca mi-a mancat sufeltul prin toate sensurile giratorii pina la Padova,apoi cu iuteala luminii stinse,am ajuns la EsseSolai,incarcarea la chibrit,si gooooooo ....la Nago !
De acolo m-am tot luptat cu caldura pina la Rovereto, unde am incarcat ....o granada de chestii imposibile,lucruri de santier, un amalgam de " chestii "...uffaaaaaa, ce imi vine sa vand la fier vechi !



In garaj ,dinozauru' intra la spalatorie si la o verificare alui Ugo, cam face nazuri,poate vrea un transfer in cutia cu maimute !
Sava Negrean Brudascu - A plecat motu' in tara



Noapte buna dragilor !

Un comentariu:

  1. BUna seara
    Multumesc pentru raspuns si mai ales pentru link
    V-am adaugat si eu.
    Toate cele bune si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere