luni, 11 iulie 2011

O duminica de neuitat, la munte ,bineinteles....Passo Fedaia....Falzarego, Cortina D'Ampezzo, un peisaj magnific.aer curat si multa liniste.....cateodata intrerupta de vreo motocicleta ...sau gafaitul ciclistilor !




Cu bateriile incarcate ,am inceput saptamina .....si numaratoarea inversa pina la vacanta .....uraaaaaaa,abia astept sa imi fac de cap ,sa uit pentru putin timp de diagrame,timpii de condus si odihna....acte si clienti nebuni .
Uite ca asa cu gandul la vacanta nici nu am bagat de seama caldura de azi, si nici cum a trecut timpul de la o livrare la alta.



Fara probleme, una la Bassano,alta la Nago,alta la Tassullo,apoi am pregatit dinozauru' pentru maine .....am incarcat din nou la gater ......morosanu' on the road !
Maine din nou la santier ......ufffaaaaa, dar este deja marti ....asa ca va pupa nenea !
Laidback Luke & Diplo VS Hard Rock Sofa & St Brothers - Hey Blow Up !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu