luni, 4 iulie 2011

Uraaaa, azi am avut program de ....ala cu casca alba, am plecat tarziu din garaj, livrare la ora 8, asa ca nu avea rost sa ies mai devreme pe strasse,apoi o cursa locala, la Bolzano cu fier beton preformat, o nimica toata.

La miezul zilei eram din nou in garaj,fac plinul si sint pregatit de o noua aventura...pardon,incarcare,dar in ultimul timp au cam devenit aventuri aceste activitati.

Dupa cum eram aproape sigur,marfa nu este gata, intru totusi in depozit si m-a pun pe asteptat,dupa ce dau jos obloanele de la semiremorca....1,25 + 1,25 = 2,50...asa ca nu imi ramine altceva de facut...ufffaaaaaa, si dai si asteapta.....pina la urma am plecat acasa, am lasat totul balta,in seama mesterilor,ce o fi o fi si gata !
Un dus,o cina buna si somn, apoi la noapte o iau din loc catre ...Roma !
Caterina Caselli - E La Pioggia Che Va



Saltare' taica si noroc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu