vineri, 26 februarie 2010

Am revenit, va cer scuze dar am ramas fara alimentatorul auto pentru pc,s-a ars,si fara baterie un portabil este ca si o caramida !!!!
Asa ca o sa continui saptamina !

Miercuri dimineata....ora 3.50......aud ..cucu-cucurigu / cucu-cucurigu.....ei dracie, a inviat cucosu', imi zic, deschid ochii,si cind colo....ce sa vezi, cucu' de frica a invatat o limba straina.....heheheheheheh....ce nu face omul,pardon ,cucul pt a avea de lucru'...!!!!
4.15, verific dinozaurul, bineinteles cu cafeaua in mana, salut amicul Dino,si fix la si jumatate ne " miscam " in directie Bressanone.
Recuperam pe Dodo la S.Michele, si il pune-m cap de coloana, si pina la locul de descarcare mai spune-m o gluma, un banc,melodia preferata.....la radio Sud Tirol...

.si ajungem in santier, cu o ora avans,deja cu o idee, repede in pat si somnic,ca mai tarziu plec spre Roma !
Cu maxi -divertisment,descarcam si ...gooo!!!! inspre Trento, Dodo, urca spre cave, iar eu intru in garaj pntru a face plinul la rezervor,pt incarcat am de parcurs ....500 de metri !!!
10 fix,inchid ordinul si plec catre " orasul etern ", dar la Mantova,opresc pentru pauza de pranz, care coincide cu pauza obligatorie,perfect .

Timp frumos, soare, un vant caldut de primavara si printre melodii si poze ajung la Orvieto.....punctul terminus pentru azi.....dar , sa nu zici niciodata..." niciodata " !!!

Privesc unul dintre telefone si vad un apel pierdut, butonez si ...surprizaaaa,bunul meu amic si fost coleg, Marian, il chem si zice...sint la Roma nord....eu la Orvieto raspund, da in 45 de minute sint la tine.....si asa schimb tot programul.
O masa ca intre prieteni, o bere ,si vreo 3 ore de " taifas "
Prajesc alimentatorul laptopului la el in cabina,nu avea decit 24 de volti in prize,si dupa citeva cuvinte "dulci"..... somnic !


Joi dimineata....ora 4.15, schimb diagrama si mai " trag " o ora de somn, la 5.30 deja sint in miscare, intru pe G.R.A, (autostrada cu regim de centura la Roma )si dupa 20 km de Strada statale 207 Nettunense, ajung la destinatie.
Am 45 de minute avans, asa ca ...ordine si curatenie la locul de munca,si pe la 7.00 vad ca vine si proprietarul...intru in curte...buna dimineata ....descarc si la o cafea mai taifasuim un pic .

De la Lanuvio, reintru in G.R.A,si ies catre Guidonia, soare , super, cald, opresc la o cafea si vad o politistaaaaaa.......din pacate nu pot sa-i fac poze......
Incarc in aproape o ora,ceva obisnuit, si plec catre casa...click / click, o poza , doua poze.......nu mai tin minte cite....piersicul este deja inflorit.


...o minunatie....vine vine primavara....imi vine in minte si conduc mai departe.
Pauza de pranz la Orte, si cu timpul " in cuie " planuiesc sa termin programul la Mantova.

Toata dupa amiaza m-am distrat ascultand la cb, am vorbit cu " Award ", despre una alta, gasesc un "profesionist" de la autostrada care tine loc de safety car, 60 km/h in zona de depasirea interzisa,nimeni nu zice nimic......eu obosesc injurand in toate limbile cunoscute...si dupa plan opresc la Mantova.
O seara plictisitoare,maninc la "Autogrill",fac o tura la tv, si pe la 22.00 stingerea !

Vineri....ora 4.15.....cucu.mrrrrrrrrr...cucu...mrrrrrrrrrr, eee,sa stii ca asta a mai invatat o limba straina, dar ere un " frigider" sosit cine stie cand, care avea motorul la maxim......uffffaaaaa, bine ca plec.
Ajung la Riva del Garda, pe o ploaie mocaneasca, descarc in 10 minute si cu "toata viteza inainte ",plec catre garaj, dar decid sa incarc mai intai, aveam sa-mi multumesc mai tarziu, intru pentru motorina, citeva informatii despre traseu si ....on the road again.....catre Cremona.

Astazi a fost cam asa tip " Caragiale ".....ploaie, aglomeratie, telefon , pauza, drum prost, aglomeratie din nou, descarcare,Cremona, Soncino, Antegnate, incarcare, Brescia,pauza, Mezzocorona, descarcare,iar pauza..

..si in fine ajung in garaj..


...obosit dar multumit, ca am terminat saptamina cu bine !
Maine este o noua zi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu