luni, 15 februarie 2010

Desteptarea dis de dimineata,pentru ca in jurul orei 4.30 trebuie sa incarc dinozauru',o sa spune-ti ca e prea de devreme, dar asta este adevarul.
Incarcare si fuga/fuga la Scandiano/MO,unde se desfasoara targul anual.

Am uitat sa precizez ca asta era una dintre activitatile mele, targuri si expozitii.
Fabrizzio ,un alt coleg, ajuns cu 15 min inaintea mea e aproape gata, click o poza, dar se misca in ultima secunda, eeeee !!!

Pe la 5 sint gata cu incarcatura, documentele in regula si plcam inspre Modena, pe A22, de unde vom intra pe ss9 Via Emilia in directie Reggio-Emilia / Scandiano !
Ajungem cu bine, dupa un parcurs cu ceata destul de densa, si inconjurati de "masini mici" livram fara probleme.

De aici plec inspre Ravenna,nu dupa o manevra destul de complicata in iesire, filmata de catre doi trecatori,poate o gasim pe "you tube"


4.30 ore de condus si parchez cu un singur gand,un somnic dulce la caldurica.
In jurul pranzului ajung la destinatie, lipseste faxul de confirmare cursa....ufffffaaa...toate mi se intampla numai mie......pun mana pe telefon si in 10 min se rezolva!
Da, dar operatorul/incarcator a plecat la masa....ok,sa vina cind l-oi chema eu !!
Pun un film , maninc o portocala si ciocolata ,iar pe la 12.30 ajunge si incarcatorul.


Bravos,dai bataie ca e tarziu...si printre scene de film si paleti cu ciment,dinozaurul e sistemat.
Ciao/Ciao, imi iau actele si directia Trento, nu ajung la destinatarul marfii in seara asta, dar si maine este o zi !


Drumul este monoton, dar vorbesc la telefon cu fratele meu, si nu ma mai simt singur.
Pauza de 30 min la Mantova si pina la Trento mai am 1.30 min de mers,o nimica toata.
Fac plinul si parchez la caldurica in garaj, maine dimineata livrez, incarc si surprizaaaaaa,imi vor pune parbrizul cel nou, saracu dinozaur, va arata mai bine !!!!
Noapte buna !

Un comentariu:

  1. Vad ca nu a cantat cocosul in dimineatza asta :D. Sper ca acei doi trecatori sa nu te treaca pe you tube la sectiunea"Asa nu" :D.

    RăspundețiȘtergere