miercuri, 17 februarie 2010

Astazi am dormit pina la 7.00,cind a inceput nesuferitul ala sa cinte, cam asa .....cucu cucu, scoala-te ca avem de lucru....cucu cucu.....!!!!
E traznaie, asta a intrecut cocosul, imi zic ,o sa-i fac contract !

In 15 min sint gata de plecare,si la 8 trecute fix, sint la destinatie, Dolo /VE, un orasel frumos situat pe marginea raului Brenta,care de la Padova pina la varsare in laguna creeaza " riviera de Brenta ", o insiruire de orasele splendide .

Cam 45 de minute si dinozauru' rasufla usurat de greutatea incarcaturii, o semnatura , ciao/ciao si plec in directia Loreggia /PD,unde am returul.
Gasesc un pic de aglomeratie pe drum, fac un videoclip, si dupa grafic,ajung la fabrica.
Am 2 camioane in fata, timpul necesar pt o cafea si un pic de ordine in cabina, eeee, asa ,sa nu ma plictisesc.
Incarc plasa de sarma preformata, un fel de " plasa de Buzau ",asigur incarcatura , acte ok, si plec catre Trento, imi fac repede un calcul,si pt pranz opresc la forte Tombion.



Pauza de masa....

....si somnul de frumusete, fix 1 ora,si cand ies din parcare in spatele meu ajunge Loris, un alt coleg, uraaa, am cu cine palavragi pina acasa, schimb canalul la cb, si il aud ....buon giorno Tino, come va' ?!.... salve,ok raspund eu, si incepem a comenta diverse subiecte.

Pt descarcare trebuie sa parcurg o stada ingusta pe malul Adige-lui, cu citeva refugii pt cazul ca intalnesti un alt camion.


Totul ok, in 45 de minute, record pt conditiile gasite,ies cu bine din trecatoare si prind tangentiala in directia Mezzolombardo,unde sint asteptat pt o cursa locala.

Ciao dottore....il aud pe Mirco, incarcatorul,croat,un baiat de nota 10....ciao, raspund si dupa cantar trag in pozitie si deschid obloanele de la remorca.
In timp ce Mirco incarca, eu imi pregatesc ziua de maine, foaie de transport,diagrama....ok,aud , e gata !
Cantarul, documente de transport,si drept spre Lavis ca e cam tarzior, in santier erau deja avizati ca ajung in 10 min.
Intre timp primesc ordinele pt maine, Piacenza/Bresanone, ok, si trag sub macara, baieti sint cu chef de treaba si scap repede de "marfa"
Camparta si gata pentru astazi,intalnesc pe Carlo si Dodo, nici unu nu vine cu mine, neseriosi glumesc eu,si pe la 18 ,dupa motorina si acte la dispecerat plec catre casa.
O seara frumoasa tuturor !!!


Off topic !!!

Un comentariu:

  1. "cucu cucu, scoala-te ca avem de lucru....cucu" (<>) !!! Foarte bine zis cucosul cum zicea cucurigu hai ca vine frigu (<>) !!!

    RăspundețiȘtergere