miercuri, 3 februarie 2010

Salutare tuturor, zilele astea am fost cam lenes, dar am o scuza,timp liber limitat !!!
Asa ca incep cu ziua de marti .
6.30 ajung in garaj, unde gasesc dinozauru' fara coda, adica avea agatata o vasca Menci,in loc de semiremorca mea, bravos , zic eu,poate au facut si plinul.
Surpriza, rezervorul plin, asa ca imi fac o cafea si astept sa vina Cornel si Giovanni, astazi vom merge impreuna.
7.45,urcam catre Camparta,unde cu veselie mare incarcam piatra sparta pt R.F.I, societate care se ocupa cu intretinerea cailor ferate, cu descarcare in zona Venezia.
Cafeaua in dimineata asta o bem la S.Giorgio, un bar situat pe ss47, unde profit de ocazie si click/click le fac o poza colegilor.




Drumul spre Venezia pe nationale, este o fericire,sensuri giratorii, ca ciupercile dupa ploaie, semafoare si treceri de pietoni, schimbari de directie, veselie mare !
Gasim locul, cam mic, dar suficient pt noi, obisnuiti cu altele mai rele, asta e un lux.
Inca o cursa fac impreuna cu Cornel, Giovanni merge in portul Marghera.
Ziua trece repede, in doi , mai o vorba, mai un banc,o cafea si pauza de prinz la Bassano del Grappa,fuga mare in Camparta si din nou inspre Venezia.Parchez dinozaurul pe la 21.30,cu calm stiind ca miercuri sint iarasi "inginer"
Miercuri.
De dimineata, ma trezesc gospodareste pe la 8.30,mut Kuga in parcarea interna a blocului,imi fac o cafea ,un tur prin programele tv si adorm din nou.
Asta da viata !, si aud telefonul sunand....pleci la Roma,ma anunta dispecerul.
Ok,"on de road again", raspund si imi ramine timp doar pentru...."baie, haine, apa rece...ok sint ca nou"
Fac 3 incarcari, si " calc-o vere ca e durere " ,am "ales" orarul cel mai rau pt plecare, o sa gasesc trafic intre Bologna si Firenze, dar asta-i viata .
Trafic putin spus, urc Apenini ca un melc bolnav de gripa, si imi lipsea putin ca sa nu ajung cu timpul la Firenze , unde opresc in aria de seviciu Bisenzio.
Maine voi descarca la Roma ,unde am returul asigurat,asa ca dorm linistit in seara asta.
Mai am citeva minute de pauza, asa ca intru putin pe forum, macar pt a saluta in seara asta,pun ultima poza,si cum toate drumurile duc la Roma si calatorului ii sta bine cu drumul ,va doresc o seara frumoasa.

Nu ratati ziua de maine !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu