joi, 4 februarie 2010

Buna dimineata Roma !!!
Aseara abia am gasit un loc de parcare,in aria de serviciu Masccherone,noroc ca pleca un "coleg cu frigideru' ", altfel nu stiu pe unde parcam dinozauru'.
Mai intru un pic pe forum, dau un " bauuu" pe chat,normal ca la ora aia nu mai era nimeni, planez lin direct in pat si somnic pina dimineata.
8.00
Desteptarea,un pic de ceata si.....din cati am fost aseara,am ramas numai noi doi....eu si dinozauru', hehheheheheheh, parcarea goala, ca de, nu toti sint......cu facultate.

Cafeaua si un corn, si plec catre beneficiar,unde ajung cam in 30 de minute, Palestrina un orasel colinar,inghesuit rau,intru pe o straduta un pic mai lata decit camionul,

si dupa o ora , maraind ca un caine lup, termin de descarcat.

In 45 de minute ajung la Guidonia, unde am returul,dar din motive "tehnice", reusesc in jur de 13,30 sa plec catre casa,no comment !!!

La intoarcere totul ok, un pic de trafic, si ma distrez de minune cu un coleg, care face un gen de quiz pe cb,la un moment dat nu mai puteam de ras,motiv pentru care l-am felicitat!
De plictiseala nu trebuie musai sa faci ca "tarzan", asa ca aviz amtorilor !!!

O cafea si 15 de pauza, dupa care GOOOOO !!!
Descarc maine dimineata , asa ca stau linistit in "ore", o sa vad unde opresc in seara asta, daca totul e ok , undeva intre Mantova si Verona.
O seara frumoasa si ....maine e vineri, inceput de week-end !

Un comentariu: