marți, 16 februarie 2010

Cucu....cucu....cucu....,in locul cocosului jumulit si facut la cuptor,am pus un cuc sa cante dimineata,in proba bineinteles !!!!
Astazi de dimineata am facut o livrare la Cembra, asteptand o ora sa vina responsabilul, si la cat eram de nervos mai are si pretentia sa intru cu dinozauru' in gang.....au mai intrat camioane...zice el.....stiu,raspund eu, si au iesit cu elicopterul.....radem amindoi,cateodata o gluma buna destinde atmosfera.

In 30 de min sint ok, salut si plec catre Camparta, trecand de pe un versant pe altul, al vaii Cembra.

Incarc repede si cobor in garaj , unde parbrizul cel nou abia asteapta sa fie montat.....altfel se va vedea lumea, nu ?


O cafea,o gluma cu baietii si plec catre Piacenza, destinatia RFI, calatorie de placere, mai un telefon,mai o gluma pe cb,ajung la pauza de masa.
Ok, fac si eu acelasi lucru,privind la tv, doar avem tot luxul la bord.
Surprizaaaa, soseste operatorul RFI, Marco ,un vechi amic, ne salutam cu bucurie si in 10 min sint deja " gol"


Imi iau ramas bun de la Marco si pun cap compas -Gombito,un satuc pierdut in mijlocul campurilor cremoneze ( provincia Cremona ), unde ajung dupa un slalom urias printre strazi si stradute interzise camioanelor.


Parcarea stabilimentului este plina, coada serioasa, zic eu, daca scap in 2 ore sint director !!!!
Dar ca sa treaca timpul,incep sa fac poze, click in dreapta, click in stanga, si aud ca ma cheama la incarcat....dupa o ora insa ...hehheheheh !

Incarcatura sistemata, acte ok, si las fabrica dupa 2.30 ore, eeeeee se putea si mai rau ,ma consolez si " goooo planet " in directia Manerbio / Brescia / Venezia.
Ies in autostrada , e aglomerat deja,pun o selectie disco 80, si ca o fantasma trec prin noapte pina la Padova,unde am planuit sa innoptez,descarcarea fiind maine la 8.00



Pt azi cam atit, mai departe in seara asta .....privacy !!!!
Noapte buna si nu ratati ziua de maine !

3 comentarii: