miercuri, 30 iunie 2010

Spre deosebire de noaptea petrecuta la Orvieto,in campia mantovana este cald ,o caldura inabusitoare ,noroc cu ventilatorul de bord.....dorm linistit cu un aer acceptabil in cabina ......noapte trece repede,cucuriguuuuuuuuuu,suna telefonul travestit in cocos.....incepe o noua zi, sper sa fie cu noroc .

Pina la Riva ,am parte de cateva surprize,una neplacuta ....un adormit care merge cu 80, km /h.....ufffaaaaaa,alt profesor in ale condusului....si una placuta ,o convorbire telefonica cu cineva .......persoana importanta ,nu dau nume !
De la Riva o iau voiniceste spre Trento ,am puteri ca am luat micul dejun,intru in garaj......motorina si apa ,foaia de transport,o cafea cu sefu',si deja strig in cb ......camparta intrareeeaaaaaa......dupa care in fuga mare pina la A22,inspre Milano.

Descarcare la Gorgonzola,mmmmmmmmmm,nu confundati cu renumita branza .....hmmmmm,un loc de vis.....am pus o poza cu intrarea ,dupa care returul la Calcinate....prefabricate pentru tunelul devenit celebru intre timp...cateva grupari eccologiste nu il vad cu ochi buni .

Poze de pe drum, o cafe cu Carlo, amicul meu si parchez fara probleme in garaj.
documente si o cafea.....tot cu sefu '.....dupa care plec catre casa .....m-a asteapta o pizza , bere rece si tort !!!
Noapte buna tuturor !

Un comentariu:

  1. interesant iveco ala cum sta asa.... Multumesc vt pentru efort stiu cai greu pana gasesti pozele si iti aduci aminte ce sa intimplat mai ales seara dupa o zi de munca !

    RăspundețiȘtergere