joi, 30 iunie 2011

Dimineata este cam innorat, nu prea sint incantat, dupa livrarea de la Nago,am un local cu clinker,si ala ar cam trebui acoperit daca ploua...o sa vad eu cum ma invart .

Avizez ca ajungem la santier, o straduta ingusta ...lata cat camionul,plus o curba la 90 grade,o sa fie distractie la iesire ....scapam repede de incarcatura si ....incep manevrele...iesim la mustati , poate or sa largeasca putin , ca de nu e jale mare acolo .


La Riva insa totul merge ok, pina la cantar...lipseste din incarcatura,vine Wola, mai pune ceva...si in plus insa .....hai ca iti iau putin din material ....si imi stramba un oblon.....daca avema pusca il impuscam pe loc .

Anunt evenimentul,toti sint calmi si linistiti.....iar eu sint obligat sa umblu cu ala asa stramb ....uite cum m-am asigurat de o cursa la Ancona , la RAO pentru reparatie...mi-a stricat ziua meseriasu' ala .

Livrez fara tragere de inima,apoi incarc in Albiano pentru Brunico, o cursa fara "gust " ,se putea si fara clinkerul ala , ajung la destinatie, descarc la fel de dezinteresat...norc ca sint in valea preferat...Val Pusteria,iar natura si soarele imi mai ridica moralul.





La " gater " era totul pregatit, omul mobil este amabil si incarca cu profesionalism,masoara inaltimea ,nu vorbeste prea mult in italiana,eu nu vorbesc prea mult in germana, insa pina la urma e totul ok .




Printre poze si curbe ,ajung acasa....maine din nou la Milano.
Adi Fat - instrumental codru !



O seara frumoasa tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu