miercuri, 8 februarie 2012

Azi si mai plictiseala ca ieri, pina la Mantova am condus aproape in stand-by,in regim de avarie .....strainezi aia di fata nu iti dau nici o sansa .... un minim de incarcare nervoasa....merg ca robotzeii cu 80 km/h....mama ei de economie ,uite cum ma fura peisajul si mos Ene se cearta cu volanul.
Dar era in asteptare neprevazutu'....animal de prada ca asta mai rar....ajung la destinatie si in loc de omul meu ....micul italian, ca sa-l paragonez pe Eugen, gasesc un ilustru necunoscut.....care trebuie sa invete cum se manipuleaza stivuitorul.....vai si amar de viata mea, gata si somnul , se duce la dracu'n praznic .
trebuie sa stau cu ochii pe asta, altfel imi juleste toata semiremorca.....imi fac de lucru...scot galeata, merg la baie dupa apa calda si .....curatam lampile la dinozaur,numerele de imatriculare,limitele de viteza....dunga reflectorizanta din spate ...schimb si un bec ....spal cizmele de cauciuc...covorasele din cabina....hopa frate ca nu vine Pastele .....striga un sofer la mine...cind ai timp te astept si la camionul meu.





Negativ...nu te pot ajuta, nu sint fan Scania .....dar citeva poze tot reusesc sa fac .... era frumos odata camionul,acum se vede ca sufera saracul ...cam neingrijit .
Termin cu incepatorul si o tai catre Merano...fara tragere de inima, ca deja sint sosite ordinele pentru maine....sare pentru Faenza....ma rog pe linga oras..la cucurigu' din deal.....dau un telefon si primesc vesti minunate...gheata la mal si pe varful dealului .
Noapte buna si spor la bani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu