marți, 28 februarie 2012

Desteptarea de dimineata, ca de obicei , fara probleme ,sint vioi ca un pastrav ....pescuit de ieri , hihihiihihi....pina la Padova am timp sa imi redevin activ .

Azi avem o livrare de dimineata ,apoi incarc pere in zona Lugo -Argenta , nu imi surade deloc ideea, este o zona " periculoasa " ...politia si carabinerii au o faima proasta .
O furnica duce-n spate ....o para,doua pere,trei pere.....125.600 pere......pai asta e dinozaur frate ,nu furnica ....plus sau minus cam atitea pere aveam in tipper ....am avut si timp de odihna, de pauza de pranz, dar ce este bun ori este putin ,ori se termina repede....trebuie sa plec catre casa, uraaaaaaa, nu am timp de livrare azi, deci maine dimineata plimbarea la Merano.
Verona,pauza de cafea .....imi prepar toata documentatia ,pun un country si nici nu fac caz ca am ajuns la Rovereto,unde neprevazutu' loveste din nou.....cu coada ochiului vad o patrula de la Polstrada ca intra ca un pisic in A22...hmmmmmmm, astia au pus ochi pe mine, sint sigur si sint singurul tipper printre frigidere si prelati ...deci o posibila victima .
Ca de obicei la Trento sud dau sa ies din autostrada ,dar albastreii erau deja linga mine .....follow me .....imi face semn cel din dreapta , ma apuca rasul ,il semnalizez cu farurile ca am inteles invitatia ,si ne indreptam spre Nord, unde se afla si cintarul .
Surpriza insa a fost a lor ...mos VT era in regula , nu au ce sa gaseasca nici in documnete,diagrame si alte hartii anexe , deci este ok ....drum bun si scuze de deranj.
Va las si eu, ca am ajuns in garaj ....mai povestim maine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu