joi, 9 februarie 2012

Informatii prea multe nu am despre locul de destinatie, zona o cunosc , am fost acolo cu o incarcatura de scandura cu un an in urma, ceea ce ma preocupa este starea drumului, daca eu car sare ....asta inseamna ca au urgenta nevoie, deci strazile sint aproape impracticabile....ufffaaaaa, dracu' stie pina la urma .
Pina la Faenza nu am probleme deosebite, fulguia pe la Bologna si Modena , dar se circula normal ....dupa ce ies din centura orasului , incep sa vad si zapada ...din ce in ce mai multa , nu am de ce sa imi fac griji, dino este incarcat cu cap , am prevazut conditii vitrege pe colinele faentine.
Ajung la destinatie dupa ce jumatate din drum l-am facut pe gheata si zapada batatorita...imi aduc aminte de drumurile de acasa , sint asteptat de responsabilul de la ANAS ,adica CNADR -ul italian .....il cam apuca damblaua cind vede bestia , se astepta la un tipper, ca ala face o movila si gata ....stai bade linistit ca ai sa vezi pina la urma rezultatul ....pai crezi ca eu cu bestia asta umblam de azi dimineata de pomana .





Il las cu gura cascata ....nu se astepta la asa profesionalism ....na ca iar am zis-o .....si multumit imi semneaza documentele , in timp ce eu fac pauza , muncitorii pregatesc o sararita si pleaca la munca .




Acum drumul este curat , au aruncat cu sare la greu, soarele este si el prezent si isi face treaba ....pina la Ravenna nu mai am nici-o grija , numai ca ajung la pranz ...timp doar pentru cintar si formalitatile de intrare , apoi masa si un somn pe cinste...doar il merit nu .
Incarcatura este deja pregatita, dar mai devreme de 16.00 nu termin ....ufffffaaaaa, sa vezi maine dimineata ce orar de plecare am ....pina acasa nu sint probleme, fac plinul si parchez linistit .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu