miercuri, 29 februarie 2012

Azi o iau peste deal....nu la mandra , merg la incarcare,dupa turul de la Merano...Laives are o restrictie orara de circulatie , de dimineata si noaptea....ca sa ajung trebuie sa ocolesc putin...nu imi pare rau...am parte o priveliste frumoasa...vine primavara, am vazut semnele clare .

Deci, azi umblam cu marco mella-coaja de mar ,mai pe romaneste ....care este folosita la fermele din zona Verona-Mantova ca supliment ptr vacute ....laptele este mai gras si parca si parfumat ....pink sau golden, cum preferati laptele ?


Clientul meu,fermierul ....vacarul bre, sta la cucu din vale , pe marginea campului...vai de dinozaur, cu calm si o treapta inferioara ajung la destinatie .....pe potecuta cei drept .

Pauza de pranz la iarba verde ,pardon, in proces de inverzire ...curatenie la locul de munca, preparam si documentele ptr maine, foaie si diagrama ...asta ca sa numai pierd timpul in garaj ....si cind suna cocosu'....alarma , trap -galop catre Ferrara...peste campuri si campii....poduri si podete...pina la iesrirea din autostrada, casa Sud , unde iese unu' cu paleta si ......dreapta va rog .....ufffaaaaa, iarasi bade .
1 min si prezint din nou toata documentatia ....agentul este un tip jovial, se poate vorbii deschis cu el, o gluma doua, apoi imi da verde,nu sint probleme , o seara placuta .

Ajung la destinatie , trag la " rampa " .....si astept, ca altceva nu am de facut ...pina la urma in 3 ore reusesc sa termin cu incarcatura ....mama mia, uite unde se duc zilele mele .
Reintru la garaj destul de tarziu , dar o sa dorm mai mult , avantajul meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu