joi, 21 ianuarie 2010

De la Merano la Treviso !!!

Astazi dimineata eram cu adevarat obosit, probleme cu "globu' " ieri seara, video nu functiona, am incercat pina aproape la miezul noptii, si nimic, atunci am incarcat clipul pe Youtube, surpriza, aici merge !!!
Mai schimb citeva replici cu Tavy si " trag pe dreapta".
5.00, Massimo era prezent in garaj, fac turul de inspectie, cafeaua de rigoare, intre timp vine si Giovanni, napoletan de origine," ciao/ciao" si plec cu toscanul spre Merano.
Totul in regula, ceva trafic, iesirea din autostrada "curata", puffi dorm inca, si de la Bolzano sud intram pe MeBo, cam 25 de kilometri pina la Merano.
In fabrica liniste si pace, e inca dimineata, 6.15,repede la cintar, si descarcam 60 de tone de pere,intr-o clipita, mai luam o cafea si " afum-o vere ca e durere", din nou in autostrada directie Trento.
Intru in garaj sa fac motorina si sa schimb "coada " la dinozaur, agat remorca mea, si in jurullui 9, sint in Camparta la incarcat, destinatie Venezia/Mestre.

Fac inconjurul lui Monte Gaggio, si cobor catre Civezzanno, unde intru pe ss47,inspre Padova,totul decurge normal pina la Cittadela, unde un "bizon", frineaza brusc si intra pe sens interzis, l-am evitat in ultima clipa.
Blesteme si claxoane, " ho cu tata", rad si ajung la noul punct de descarcare, un dezastru, un loc ingust si cu teren moale, stiam ceva de la Dodo, dar la fata locului situatia era un pic diversa, reusesc sa descarc cu peripetii, si plec in tromba catre Treviso, unde am prima incarcare.
Tigla pt constructii, citiva paleti, mai schimb o gluma cu baietii si dupa ce imi iau actele plec catre Spresiano, unde trebuie sa completez incarcatura.

Intru in fabrica de la Fassa Bortolo, iau bonul deincacare, fac cintarul din nou,si gasesc in fata 2 colegi " de trafic",bravo timpul necesar pt un pic de ordine in cabina, se ridica bariera si intru din nou pe alt cintar, uffffa, da cite aveti fratilor ???

Procedura standart, incarci atit cit poti sa duci,nici un kg in plus !
Acte, ciao/ ciao si o iau usurel catre casa, mai o gluma cu Dodo, la telefon, mai o bicicleta, vine noaptea si ajung la Feltre,sosea de centura noua, dar avea si orasele noastre la fel.....visez eu si ,in jur de 19.00 intru in garaj, fac plinul din seara asta,parchez in interior, de,marfa perisabila, completez hartoagele si o tai acasa ca sint obosit.
Maine am 2 livrari de dimineata, o fuga la Rovigo, Venezia-portul Marghera si acasicaaa, ca este deja vineri.
Pe maine !!

p.s. poze o sa pun maine, ca iar nu merge globu' asta !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu