miercuri, 27 ianuarie 2010

Ora 3.45
Imi iau o cafea si urc in cabina,schimb diagrama, foaia de drum este deja completata,imi pun jacheta la locul ei, muzica , fac controlul dinozaurului, totul ok.
Ora 4.00
Plec din garaj catre Ferrara, de unu singur, trafic fara probleme, sigur cu gindurile mele, singur cu sperantele mele, eeee, si cite ginduri si sperante nu are un om !

Tot gindind ,km trec si ajung la Ferrara in 2.50 ore, bravos domnule !
Pina vin lucratorii fac si pauza de 15min,intru la descarcat,intre timp ajunge si Ilyas, pakistan de origine, ciao/ciao, si il astept pt a merge impreuna la Dueville.
Gasim si un mic tamponament, singuri pe strada, cum au reusit astia doi sa se loveasca ???

La Padova opresc pt pauza, imi pun alarma sa sune,si aterizez direct in pat,o juma' de ora de somn,nu strica.
Bun , da putin, si in 15 min ajunge-m la fabrica, intru pe pozitia de asteptare, pt ca inainte sint Massimo si Paolo, asta este, dar in 30 de min intru la incarcat.

Ok, 4 buc a cite 7 tone fiecare, sintem in regula cu greutatea,imi iau documentele, schim un salut cu unul din soferii locului, si o iau incet catre Trento...ss47,preferata mea.

Fac pauza de masa la Forte Tombion,pakistanul trece ca migu', dar avea sa se opreasca pt a-mi da prioritate,in santier il gasesc pe Paolo, "tigre", nik-ul pt cb, mai schimbam o vorba doua,intre timp ajunge si Massimo, ramas in urma pt pranz.
Click,o poza cu tigrul, si intru sub macara, si imi aduc aminte cind eram cu el si cu Giovanni, tigru',lupu' si cu vulpea, hehheheh, echipaj trasnet.

Intre timp,ordinele pe satelitar erau deja sosite, decuplezi remorca ta, agati o vasca ,incarci in autostrada ,si dupa aceea incarci pt tine !!

Ok, bine si asa, las coada la dinozaur, si plec la Trento nord, iesirea din autostrada, unde ma asteapta o stafeta de la a22,care ma duce la depozit, si du-te incolo, vino incoace, se face 16.30.
Las vasca imi agat remorca si tai-o la Mezzolombardo,unde incarc fier preformat, pt un hotel la Jesolo, statiune marina la marea Adriatica, ca retur urmeaza sa incarc sticle goale pt fabrica de vin, la Mezzocorona.
Cam atit pentru azi, nu ratati ziua de maine !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu