miercuri, 13 ianuarie 2010

o alta aventura

..5.00, cucurigu, baie, haine,geanta,pc,scara,ford....oras pustiu, garaj,dinozaur....cafea, autostrada....muzica,ceata,iesire,gheata, uuupsss!!!!
Ajung la Bressanone si fara surprize nu se poate,dupa coborirea in "infern",trebuie sa mai cobor un pic....300 m...pe o gheata de abia stai in picioare.
Eu nu cobor, zic, intorc si plec la Trento.....dar dupa citeva minute bune de discutii, incepuse-m sa fierb,vine si ingineru',ok descarcam aici, ai dreptate ,nu se poate ajunge jos....uffffaaaa !!!
Intru in garaj, fac plinul, si vb la tel cu "DODO",amicul si colegul meu,in drum spre Ancona,imi fac o cafea, o fuga la dispecerat, ca aveam un teanc de acte de predat, ma salut cu sefu' si plec catre Arco,punctul de incarcare.

Dar pt a ajunge trebuie sa treci prin " buz de vela" o trecatoare intre Val d'Adige si Vale dei Laghi,strimta ca mineca cojocului,numai ca in ani 80, au fost finalizate tunelurile de acces,astfel ca traficul se desfasoara normal.

Ajung la Arco,intru in contact cu clientul, imi da detalii despre loc, ..stai atent ca e ingust...zice si inchide telefonul.
Desigur, asta mai lipsea, vre-o gaura de sarpe,intru atent, dar fara probleme, ca dinozauru' stie sa serpuiasca ca o " cobra".

OK, incarcatura sistemata,actele in regula....gaz la maxim, ca avem destula strada de facut,ajung la Torbole prind directia autostrada,se urca ....fara gluma,si in 15 min ajung la Rovereto, se intra in A22 si o parcurg mental pina la Modena.

Trafic aproape normal, adica nici un camion sa merga cu 80, si dai si dai,...colegga, intreaba un camionagiu, comme siamo mesi ?...ok zic eu ..tutto a posto...si merg mai departe.
la Modena schimb autostrada,intru pe A1, Milano-Napoli, un pic aglomerata, nimic deosebit pt Italia,si cu un pic de noroc, ajung la Bologna/Cassalechio,unde pina nu de mult erau lucrari de largire a benzilor de mers....surpriza, au terminat.
Grazie!!!
Incep sa urc spre Roncobilacio, gasesc un "coleg", care cu orice pret vrea sa depaseasca, reduc si las nebunu' sa treaca, dar in 3km il depasesc eu....saracu' avea un Iveco...si dinozauru' are alergie....!!!
Si cind gindeam ca un pic de ceata nu face rau nimanui..

...aud prin cb, frennnnnnnaaaaa !!!....ce se intampla, accident cu siguranta, ca prea mergea totul bine.

Am avut dreptate, 2 autoturisme si un camion,din pacate am "prins" decit pe cel din tunel, camionu' si alt autoturism erau afara, dar aveam nevoie de amindoua mainile....
Viteza si neatentia la manevrele partenerilor.
Intre timp,vb din nou cu "Dodo", in drum spre casa, harnic baiatu',si ajung la Firenze,las autostrada si prind racordul Firenze/Pisa/Livorno,2 benzi pe sens, cu 90/kmH,bun si asa,mai bine decit nimic, si gandesc ca poate voi ajunge sa vad si acasa asa strazi....poate ...sa fie sanatate.Empoli vest si in 20 de min ajung la descarcat,cei drept pe intuneric,asa ca nici-o poza...sorry, ramine pt alta data.
Parchez in fata fabricii,acte de completat, curatenie, si prepar masa,printre picaturi vb cu sotia,despre una alta....gata ca mi-e foame,si trec la masa.
Intru pe net, dau de "Tavy", salutaare....sall raspund eu, si butonam un pic, intru pe forum, salut tovaraseste, si incepe o discutie de tipul "misto-fritto",da parca asta e o alta poveste....nu scapati ziua de maine....sall colegii

Un comentariu:

  1. Imi place la nebunie cand ne incanti cu poze fucute de tine.Mai ales peisajele :D.Tine-o tot asa.
    Tavy985.( da, cel din povestire :D )

    P.S. Merci Vt ca m-ai facut celebru ;).

    RăspundețiȘtergere