luni, 4 octombrie 2010

Dimineata constat ca sint primul in garaj pe picior de plecare,normal la ora aia lumea inca mai doarme,insa eu trebuie sa plec pentru a evita eventuale ambuteiaje matinale in zona Bologna.
Am avut noroc insa de ceata,nu prea deasa dar destul de enervanta iar traficul este destul de agitat,am facut bine ca am plecat mai devreme .

La Rimini,scap de ceata si descarc imediat,nu sint probleme cu locul,dupa care pregatesc semiremorca pentru incarcatura de casoane cu fructe,nu stiu ceeea ce voi incarca ,asaca e bine s fie ordine si curatenie .
Prima halta , Faenza,Agrintesa,sau pe romaneste cooperativa care se ocupa cu comertul fructelor in zona,au un sistem destul de greoi,unde pierzi destul timp.....insa rezolv repede ,si am si timp de pauza.

De aici nu mai intru in autostrada A13,o iau pe ss9 via Emilia inspre Imola,17 km de strada nationala,unde toamna se vede in toata splendoarea ei......aramiul frunzelor .....imi provoaca putina melanconie.

A doua halta,Imola, locul de incarcare este linga strada principala,aici compleetez incarctura de susine,prune adica, rosi si galbene.....dulci si destul de mari,asa ca imi pun cateva pentru acasa.

Actele si valea......este aproape miezul zilei....dar decidca pauza de masa sa o fac la Campogalliano,asa ca pina acolo ma consolez cu cateva caramele cu lapte, delicioase si moi !
Si ....fie omul cat de mic, dupa masa doarme un pic......fac si eu acelasi lucru, spal vesela
inchid bucataria....dau drumul la caine....si direc in pat ,la somnic .
Ma trezesc dupa o ora ,destul de reincarcat ,au sosit si ordinele intre timp....descarc la Merano,incarc pentru Roma.
Asa ca cel putin doua zile voi lipsi de acasa,program lejer, asa ca sint multumit....in apropiere de Trento insa....trrrrrr,telefonul.... Ida si Marco,prieteni mei de la RadioIn Blu,pentru intalnirea saptaminala.

Afara ploua, este trafic si decid sa opresc intr-o parcare laterala, unde incepe interviul de azi....vorbim despre trafic,meteo, cum a fost ziua de munca,cateva informatii despre restrictiile de circulatie,iar la urma Dino isi face simtita vocea la rugamintea lui Marco...sper sa nu cumva sa fiu catalogat nebun....sun de unul singur in parcare....dupa care ne dam intalnire pentru saptamina viitoare .
Intru in garaj si parchez direct,motorina maine,inainte de plecarea catre " Cetatea Eterna " !
Nopate buna tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu