luni, 11 octombrie 2010

Luni este ziua cea mai nesuferita din saptamina,insa eu am plecat mai tarziu in cursa, asa ca am avut parte de o zi destul de buna,soare si un pic de caldura....toamna superba !

Incarcare la 6.30,si apoi plec catre Piacenza,un trafic linistit pina la Peschiera , unde era totul blocat ,in directia Venezia s-a intamplat un accident.....coloana de camioane si balamuc pe cb !

Am avut noroc ,azi,livrare si retur in raza de 15 km,mai bine de atait nici ca se poate .
Pauza de masa la Cremona ,dupa care inchid telefonul de bord si trag un pui de somn.....cu cabina la soare ....nici nu stiu cand trece timpul si aud soneria ....ufffaaaaa, era tare bine in pat !

Descarcare la Trento,noul cartier rezidential in zona ex-Michelin ,o sa iasa ceva frumos,promit pozele de rigoare de la inaugurare.....aici dau peste doi baieti de ai nostri, care isi fac treaba repede si bine, sint meseriasi !

Ok,odata terminate operatiunile de desscarcare,pun la punct semiremorca pentru o incarcatura de pietris fin,pentru asfalt,si ma pregatesc pentru intalnirea saptaminala cu Ida si Marco,RadioInBlu,care nu se lasa asteptati si pentru un sfert de ora sint in "eter " !

Terminata interventia la radio,imi iau picioarele la spinare si urc din nou catre carierele din Albiano,sper sa nu gasesc aglomeratie,insa dupa cum stiti...socoteala de acasa ....dau peste 6 camioane ,in sir indian...ufffaaaa,nopb,o sa vorbesc cu Marian ,prin zona si el,si uite asa timpul trece,reusesc sa incarc si ajung si in garaj in timp util pentru a avea pauza necesara .

Cam atit pentru azi ,va urez un bun inceput de saptamina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu