miercuri, 13 octombrie 2010

A sosit, a sosit toamna , acopera-mi inima cu ceva.....o melodie nemuritoare , care azi dimineata m-a insotit pe drumul spre Bologna.....plus o ploaie rece , mocaneasca ,si un trafic moderat.

Insa la intrarea in santier am gasit cam 10 camioane ...uffaaaaaa,o sa cam dureze descarcarea tuturor,dar asta-i viata,nu poti fii primul peste tot !
Un pic de ordine in cabina,maniac de legat,vorbesc putin la telefon,timpul trece si pina la urma descarc in graba, deja sint in intarziere fata de program .

De la Bologna, fac un pic de coada in tangenziala,dupa care trec pe A13 inspre Ferarra,unde la Vigarano,am de incarcat fructe in casoane ....uffaaaaa,iar la Zipperle !

Una peste alta a fost o zi fara probleme,numai ca la Merano,am cam astepta un pic....cam 2 ore,dar nu am alternative......pot doar sa basculez totul in curte...poate imi pun poza la poarta si interdictie de intrare in fabrica .....heheheheheh,as vrea eu sa scap asa usor !
Nu am prea multe de comentat azi,am prezentat deja locurile ,poate si timpul este de vina ...sau inca nu m-am obisnuit cu ideea ca a venit toamna.
Unde esti tu vara ???

2 comentarii:

  1. Care era melodia aceea nemuritoare ???

    RăspundețiȘtergere
  2. E pozia dupa N.Stanescu si este si o melodie.

    oricum, foarte tare blogul tau, cu tot cu imagini, sper sa continui sa postezi. drumuri bune!

    RăspundețiȘtergere