vineri, 8 octombrie 2010

Din nou desteptarea la ore imposibile.....02.15....si deja imi vine in minte o serie de " cuvinte dulci " la adresa celor care au cerut descarcarea pentru ora 06.00.....asa ca nu am ce face ,imi iau picioarele la spinare inspre Milano,descarc in groapa cu lei .....scuze,indieni,ca sint majoritari printre muncitorii de acolo.
Trafic aproape inexistent,te cred la ora aia lumea normala doarme,schimb "macazul" pe A4 si o tin in acelasi ritm frenetic,muzica buna si cafea ,plus cateva schimburi de informatii cu alti somnambuli in directia Trieste .
Ajung la ora stabilita, dupa cateva manevre demne de examenul pentru permis,la Milano dupa 22 se parcheaza intr-un mod salbatic, fiecare pe unde apuca ,si pe unde vrea "muschi" lui....asa ca in fata intrari santierului sta un Fiat Panda,jumatate pe trotuar ,jumatate pe carosabil....deja imi creste tensiunea...paznicul balbaie ceva,imi vine sa-l strang de gat nu alta.
Ok,intrarea blocata - trafic blocat,strada cu sens unic,o banda folosita ca parcare si cativa cetateni care vor sa iasa din gaarajul subteran.....as bate unul asa ca s-a imi revin, dar nu am ce sa fac,decat inainte , folosesc intrarea ca pe o specie de buzunar,unde intra "bastinasi",dupa care inapoi ,si asa de vreo 2/3 ori ,dupa care refuz categoric sa mai misc camionul.
Este 07.00 si eu tot in strada sint,incep sa soseasca si "conducatorii " santierului,care incep sa sune ca disperatii la politie,serviciul de remorcare,etc....nu soseste nimeni, asa ca folosim forta bruta ca ultima solutie .....impingem "ursul" vreo cativa metri, era lasat in viteza.....si uite asa reusesc sa intru in groapa .

Inca putin timp pentru a face ordine,dinozauru' nu este un camioncin de 3,5 t,deja este lumina afara, trag intr-o pozitie ......aici fac din nou recesamintul sfintilor,dupa care trec la somn,ma simt obosit mort....si sint si in groapa !!!

Dupa ce am terminat cu fierul,imi echipez semiremorca pentru urmatorul punct,Genova,unde incarc carbune.....ufffaaaaa,o cursa pe cinste , la sfarsitul careia esti negru ,in toate sensurile !
Cursa contra cronometru pentru a iesi din oras,obisnuitul balamuc,semafoare,biciclete,scutere,moto,pietoni neatenti....etc,Milano,Milano,Milano !!!
La Genova ajung fara probleme,si resusesc sa intru la incarcat in timpul pranzului,lucreaza doar un incarcator frontal,dar este ok si asa ....fac decat o singura intrare in box-ul de carbune, greutatea este acceptabila,asa ca dupa acte,si plasa de protectie,o scurta pauza de masa si ....on the road again !

Soare cu dinti,dar totusi frumos,mai o melodie,mai un telefon,ajung la destinatie ,Riva del Garda,unde Cornel,m-a asteapta in curtea fabricii....a ajuns inaintea mea cu un pic de timp.

Livrare de urgenta,curatenia sumara a camionului,insa are nevoie de o baie,asa ca anunt la dispecerat o baie totala a dinozaurului .
Plinul de motorina,acte de predat si inchid inca o saptamina de munca.....am doua zile de odihna la dispozitie...asa ca voi profita din plin !
Un weekend pe cinste tuturor !

Un comentariu: