marți, 12 octombrie 2010

Se pare ca in ziua de azi,prieteni iti devin dusmani in cateva secunde,nici nu prea am cuvinte sa descriu acest fapt,penibil,din toate punctele de vedere!
Dar asa-i in viata,si sint obisnuit de unul singur,un adevarat "lup singuratic"......ce sa zic,marti 3 ceasuri rele,pisca blonda,si ce-o mai fi fost .
O zi de catalogat drept la rubrica-cosul de gunoi-,a inceput bine si a continuat prost,pe tot parcursul ei .

Livrare la Padova,sau mai bine zis pe linga oras,fara probleme de trafic,cu cer aproape senin si muzica buna,dupa care a trebuit sa m-a deplasez in zona Verona,Belfiore ,unde am incarcat casoane cu mere....insa aici incepe brambureala.....trebuie sa intru pe camp,la un cetatean,respectabil,care a cules merele.....pe o straduta ....beeeeppppppp......si pe drum de tara.....beeepppppp,sau macadam in termeni tehnici !
Ok,de aici revin la sediul agentiei agricole ,unde trebuie sa completez incarcatura si apoi oiau usurel catre Laives, descarcare fulger....asa am sperat ....insa chestia cu socoteala nu merge,si imi petrec aproape 3 ore pentru livrarea asta.

Nu mai spun cati nervi si blesteme,asa am reusit sa pierd si cursa programata ,era pentru Roma,si sa incarc pe seara pentru Bologna ....uffffaaaaa,am ajuns iarasi tarziu acasa .....de oboseala nu mai vorbesc .

Uitam un lucru,sefu' a cam pus iar ochi pe noi....eu si dino,pentru sarbatorile de toamna,o specie de targ cu produse traditionale trentine,unde noi asiguram logistica si transportul....am mai facut asta si ani trecuti.....nu stiu ce raspuns sa dau ?
Noapte buna tuturor!

Un comentariu: