joi, 7 octombrie 2010

Marti de dimineata o iau din loc de dimineata.....de parca ar fi o noutate pentru mine....insa am de facut o livrare la Merano....prunele alea de ieri...asa ca pina acolo ascult o selectie de Oktoberfest....este timpul potrivit...si sper sa nu gasesc balamuc la Zipperle .
Am gasit liniste eram primul , asa ca pina sint cintarit desfac repede corzile si dau coltarele jos de pe casoane, cistig un pic de timp...si in jur de 7.00 am terminat deja , la cintar din nou si ...on the road again !!!
Insa la Trento computerul lui dino imi semnalizeaza o defectiune.....uffaaaaaa, intru in garaj fac plinul ....ploua cu galeta...decuplez remorca si plec direct la doctor....electricianul auto, unde dupa un consult , descoperim ca un fir este intrerupt pe undeva , asa ca nu ramine decat sa " tragem" unul nou, pe linga cablajul electric, dar mai intai trebuie sa incarc .

Asa ca din nou la garaj, cuplez " coada" si o tai catre ultima frontiera....eeee, ultima cariera di varful muntelui, ploua inca si gasesc si ceata, anunt prin cb ...am noroc ca nu coboara nimeni....astazi este doliu in lumea porfirului din Albiano....Ezio, de la Aviso Porfidi, a plecat spre o lume mai buna...buon viaggio caro !
Tot prin apa incarc , nu se mai termina cu ploaia asta odata...si cat eram de suparat in 10 min iese soarele, noroc ca "cineva " mai asculta din cind in cind .
Reintru in garaj, decuplez semiremorca, intru in atelier pentru un schimb de " gume", printre picaturi beau un ceai fierbinte si maninc un sandwich urias..apoi din nou la doctorul Roberto, pentru operatia aia cu firul .

Complicata ziua de azi, ridic cabina a doua oara , ufffaaaa noroc ca am toate lucrurile puse bine, ca de nu era un dezastru inauntru, profit de situatie si pun la punct si parasolarul, si cam dupa 2 ore e gata dinopzauru', merge perfect....din nou in garaj, cuplez semiremorca imi iau documentele di birou si .....Roma, mon amour sosesc !

Appenini no pb, pina gasesc un " mertan' " obosit, si gata cu gluma, 50 km/h....nu imi fac iluzi, nu ajung in seara asta la destinatie.
Fac o pauza intermediara la Firenze, unde cinez, iar de acolo inca un salt pina la Orvieto ,unde trag in Autogrill, gasesc repede un loc liber, imi aranjez patul.....un tur la tv si gata, dau stingerea...pina la 7.15 vreau sa dorm linistit .


Miercuri

Soare timid,si ceata la greu, cam asa se prezinta situatia meteo la 7.30, cind plec catre capitala, la radio deja aud stiti deloc roz, aglomeratie maxima pe G.R.A, in ambele sensuri, imi cam fac probleme, dar o sa incerc sa ramin indiferent......oricum nu ajung la Trento in seara asta, asa ca cel de sus cu mila !


Cu chiu cu vai fac racordul , ies pe via Nettunese, dar ghinion din nou, un accident mortal si o deviere de la traseu = 45 minute intarziere si cel putin 15 km in plus !
Noroc cu clientul nostru,un tip de treaba , a inteles repede situatia si nu a comentat ....de la el plec catre Civittavechia, A12 pina la capat, si apoi spre Pitigliano, intr-un loc uita de lume....o cariera de roca vulcanica....o zona buna de dat examen pentru permis !





Incarcare in timp record ,plus montatul plasei de protectie documentele si incep din nou sa " strig prin statie "....strada este ingusta si nu permite trecerea a doua camioane ...asa ca este necesar sa te faci auzit !




Toamna imi place mult in Toscana, asa ca imi pun camera la treaba si fac cateva poze, printre curbe si coborarea de la Orvieto, ies in autostrada si pun cap compas nord, adica catre casa.....colegu' navigator imi zice ca daca sint harnic ajung pe la 22...insa el nu stie ca orele de condus sint putine....asa ca in seara asta se doarme la Valdarno....am timp sa fac putina ordine, spalat parbriz si oglinzile laterale, cina si trec la somnic, sint obosit , astazi am facut destui km si cozi la greu !

Joi
Desteptareaaaaaaaaaa.......pe la 4.00, din nou cu noaptea in cap.....liniste si pace...ceata cit cuprinde, wroooommmmmmmmmm, aer si controlul de rutina, o fuga la baie si 1,2,3,4...4,5.....astea sint vitezele pina la intrarea in A1, iar pina la Firenze ma cam distrez, depasesc tot ce misca, am decat 27 t incarcatura, asa ca dinozauru' maraie usor pe Incisa, iar de la Firenze Nord nu simte nimic , insa nu tine mult distractia, dupa Roncobilacio dau peste profesorii universitari in ale soferiei....75-80 km/h si stau in grupuri de cate 4-5 !
Ufffaaaaaa...toate mi se intampla numai mie....cum prind ocazia depasesc din nou ....tot, nu las unul, dupa care constat ca deja am ajuns la Bologna.....timp pentru o scurta pauza si un ceai cu biscuiti,miere si un baton de ciocolata...energie ca trebuie .

Bologna - Trento, aglomeratie, lucrari in A22, soferi adormiti, sau rau intentionati, ceata,muzica si voie buna .
Noroc cu Sorin si Marian, ca imi fac companie la telefon....m-am cam plictisit singur in ultimele saptamani...viata de lup solitar !
Intru prin garaj, fac plinul, o cafea,predau documentele in birou, si dupa ce termin cu pauza o iau din loc catre destinatia finala,Bressanone, unde deja sint asteptat, sper sa ajung inainte de prinz, alfel o sa trag un pui de somn.....ideea nu imi displace, dar vreau sa termin mai devreme azi .

Am ajuns la timp, descarcat,semnat,salutat, si din nou la drum...pina la prima parcare ,unde opresc pentru pranz, ca este deja 12.00....si fara "combustibil" nu pot sa tin de volan.
Maine merg la Milano, incarc la Selfprecast fier preformat pentru "gropa" aia de santier, iar dea acolo trag o fuga la Genova, ca imi era dor de port.
O seara frumoasa si....va pupa nenea !!!

2 comentarii:

  1. Dupa ce am vazut fotografiile cu peisajele superbe ,am simtit ca parca prind putere,ma simt mai bine si mai fericita,natura are multe de oferit ...foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  2. Toscana......o zona a Italiei foarte frumoasa, o zona care te surprinde la tot pasul cu frumusetile ei.Pacat ca pana acum nu am avut ocazia sa merg pe acolo, dar cine stie, poate intr-o buna zi se va intampla si acest lucru.Multumim VT pentru pozele acestea minunate, mai asteptam si altele ;).

    RăspundețiȘtergere