vineri, 27 ianuarie 2012

Am o lejera indispozitie de dimineata, imi curge nasul si stranut ca un cal de curse dopat cu piper...aerul rece la Cuneo nu prea mi-a priit .
Incarc la Verona, teoretic nu trebui sa am pb cu orarul......dar dupa cum teoria cu practica nu prea se potrivesc ......intru la 7 si ies la 11.40.....ufffffaaaaaaaa !


Noroc cu colegii de breasla, mai o vb ,o cafea ,trece timpul.....problema este descarcarea ....aveam programare pentru 12 , in 20 de minute nici daca zbor nu ajung...formalitatile de decolare , apoi trebuie sa folosesc pista lunga ca sint incarcat la capacitate.....noroc ca am fost prevazator si am avizat forurile competente ca am 2 ore intarziere, am batut cursa de persoane Targovistea -Ploiesti , or sa ma dea in judecata aia de la CFR !!!
In Laives gasesc doua Alpen liebe, frumoase ....sanatoase , rosii in obraz ....una dintre ele ma executa cu zambetul pe buze .....herr fahrer ,era ptr 12 fix livrarea .....imi ia aerul din carburator 1 sec,apoi cu acelasi zambet imi da liber pentru intrare in fabrica ....ufffaaaa, am crezut ca o iau in freza cu Heidi.
Laives -Merano , de placere...soare si toate simptomele de gripa-raceala , sau ce dracu' e....nu prea am insa timp de gindire, ca trebuie sa demontez din nou inaltatoarele pentru a putea incarca ...casoanele alea din plastic, pe care sincer ...le urasc !
Acte, motorina,parking free...si deja imi fac planul de urgenta pentru weekend..aspirine,tuica fiarta,baie firbinte.....daca nu dau semne ,luati legatura cu ambasada !
Va salut !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu