marți, 10 ianuarie 2012

Cu noaptea-n cap , am intrat in garaj ....liniste si pace, numai dino torcea ca un pisic de casa ,hihihihi, era webasto-ul ,pe care l-am programat sa faca cald in cabina , cind ajung este numai bine si se poate pleca in 10 min, dupa ce bineinteles controlez bestia si imi prepar o cafea .
Astazi avem un program mai lejer,se descarca la Merano,apoi incarc in zona Ravena,tot fructe, ca in timpul campaniei de toamna ....no comment !
Masa de pranz la destinatie, care se suprapune si cu pauza legala, dupa care se trage la " rampa " in mijlocul curtii.

Cum termin cu incarcatura , o si iau din loc, deja se face seara , pun o muzica country care imi da o stare de liniste interioara...oricum nu pot alerga , strazile sint inguste si pina la autostrada mai am destui km .
Parchez fara probleme , dupa ce fac plinul la rezervor,actele de predat si fuga acasa .....adica nu, dau o fuga pina la Marian, prietenul si colegul meu, care mi-a adus un pachet de acasa.....hmmmmmmm, o sa fac abuz in seara asta .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu