marți, 17 ianuarie 2012

Pole-position din nou....ce sa zic, am transformat dinozauru' in monopost de F1....as vrea eu tehnologia aia la bord....chestii- socoteli, insa pina una alta imi pastrez colegul de munca asa cum este .
Frig al dracu' si de dimineata, la Merano erau -12 , am avut noroc ca nu au inghetat perele in tipper, altfel era circ, doar cu apa calda le mai dai jos....in conditiile in care am descarcat direct pe flux cu rampa transversala.
Program lejer si azi ....am o incarcatura de mere pe linga Ferrara, asta dupa ce trec prin garaj si imi reiau Rao...urrraaaaaa, las tipperul orfan care va sa zica , eu nu plang dupa el ...nici el dupa mine , asa ca raminem prieteni ca la inceput .

Pauza de masa si un pui de somn la umbra...pardon, la caldura de la webasto,dupa care trag in tunel la incarcat ....descoper prin curte un sofer de la Carrion , care a lucrat la noi...roman de al nostru, de fapt primul roman care a muncit la Gottardi....o cafea si un scurt taifas pina cind sint gata documentele apoi fiecare pe drumul lui, eu catre casa el catre Scandinavia .
O seara frumoasa tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu