miercuri, 25 ianuarie 2012

Cred ca astazi mi-a cam venit randul sa am emotii cu manifestarile soferesti...trebuie sa trec prin zona Asti in directie Cuneo, si vestile din pressa nu sint prea bune, sint blocaje peste tot in zona Asti -Torino....poate se sperie de dinozaur si o sa trec ...sa speram !

In rest , obisnuitul rond la Merano, cu descarcare in timp record, apoi catre casa ....Trento,unde incarc casoane ptr ...cine ghiceste ......fructe.

Pina la in zona de " razboi " nu au fost probleme, nu stiam exact situatia, dar cei de la Polstrada m-au linistit, liber peste tot ,pina la Villanova, unde continua protestul...rasuflu usurat , apoi fac o pauza la Alba ...surpriza mare, dau de noul Actros, opresc in fata reprezentantei Mercedes, intru ca pisicu'...usurel, cer acceptul proprietarului, care imi recomanda cu caldura o vizita la bordul bestiei ...modelul este cel cu cabina ingusta , dar face senzatie la fel ca si cel mare .





Dupa sedinta foto, se termina si pauza mea, asa ca o iau din loc,mai trebuie sa si muncesc azi...hmmmmm, nu mult , dar destul ....montajul inaltatoarelor desfacute la Trento.
Si cum surprizele nu vin singure,aflu ca am o incarcare partiala, restul maine dimineata la o alta locatie...uffffaaaaa, nimic de facut , termin cu balamucul si trag in parcarea externa ...masa si dansul la pensiunea FH !
Va pupa nenea !

Un comentariu: