luni, 16 ianuarie 2012

Iarna se cam face simtita si pe la Trento, azi dimineata erau -5 grade, un aer curat si sanatos , cum imi place mie, mai ales ca numai fumez de ani de zile...am scapat de un stres si de cheltuiala in acelasi timp.
Descarcarea la fabrica de sticle, fara probleme, noroc ca am iesit pe strasse la momentul potrivit, ca altfel aveam o coada serioasa de facut .
Dupa o activitatea stiintifico-inginereasca cu aplicare manuala a teoremei inverse a lui Arhimede.....hmmmmmm, ce limba de lemn folosesc bre'.....nimic mai simplu, am urcat in tipper si l-am facut luna .....cu matura , ca imi lipseste vibratorul...care ai pus mina pe el , ma ?


Ceata imi da de lucru intre Verona si Mantova, dau peste o chiciura fantastica si ajung inainte de pranz la destinatie .....dar , surprize-surprize....13.30 ora pentru incarcare ....uffaaaaaa, ce chestie frate, 45' pierdute pentru nimic , pai prea multe nu am de facut ...webasto on, imi pregatesc pranzul si saibenpaussen pina cind vin oameni-mobili cu marfa ...adica pere , din alea bune sper !

Timpul trece ,leafa merge...noi cu drag tragem pisica de coada....in total patru ore ,atit am stat la locul cu pricina , nici mult ,nici putin ..regular adica !
Trafic fara probleme pina acasa, citeva telefoane cu colegii, motorina si actele de predat ...apoi fuga acasa ca am pofta de o tuica fiarta cu piper !
Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu