marți, 24 ianuarie 2012

De doua zile un alt spectru face victime printre soferi.....politia si carabinerii, au trecut pe locul doi...pe primul loc insa este maria-sa " blocajul "....adica bariera manifestantilor .....nu pot spune greva , pentru ca majoritatea asociiatilor si sindicatelor s-au disociat de acest tip de protest .
Pina acum am fost norocos, nu am gasit blocaje sau manifestari pro-contra, noroc cu fructele mele, umblu jumatate pe autostrada ,jumatate pe nationale...in caz de urgenta evit locurile " fierbinti ".

Din nou pe linga Ravenna....sau mai bine zis ,la egala distanta de Ferrara....adica pe cimp, pe linga cimp da drept in mijlocul lui.....incarc mere Fuji....buneeeeeeee, pacat ca merg la fabrica de suc , erau bune direct la piata cat.2....macar cei saraci se bucurau putin .

Ceata si iar ceata .....un somnic mic si putin antrenament tip brigadieru' Gica la Bumbesti-Livezeni .....incarcatura nu se niveleaza singura .
Retur ca la gradinita ..adica in doi, dau de Nicu pe la Ferrara .....il depasesc ca la F1....apoi ne intalnim la o cafea ...eram in conflict cu mos Ene...am castigat eu ...moshu' l-am lasat pe cimp .
Noapte buna ,kids !

Un comentariu:

  1. Salutare Colegu' , bag seama ca la italieni se mai face suc de mere , din mere propriu zise... Hah , demodati sunt astia a lu' Cezar , mai spre est incoace s-au emancipat(a se citi smecherit)producatorii si fac sucuri de toate culorile si aromele, far'de'fruct , practic in orice cantitati ,oricand, apa la robinet sa curga...
    A se avea in vedere si productia de vinuri renumite de podgorie, far'de'struguri , facute dupa placul gustatorului,in orice aroma, a se consuma cu moderatie pe propria raspundere , au uitat sa mentioneze pe ambalaj.
    Drmuri bune colegu' si blog intins !

    RăspundețiȘtergere