luni, 30 ianuarie 2012

Spazio, ultima frontiera! Eccovi i viaggi dell’astronave Enterprise, durante la sua missione quinquennale diretta all’esplorazione di strani mondi, alla scoperta di nuove forme di vita e di civilta`, fino ad arrivare la`, dove nessun uomo e` mai giunto prima.....aloooo, stai bre ca am gresit serialul...am avut febra si poate am uitat data....e’ possibile non commettere nessun errore e perdere lo stesso… non è una debolezza, e’ solo… la vita....aoleuuuu, uite si cpt Picard ....mamaaaaaaa, unde dracu' am nimerit ....lipsesc doar inteleptii din Olimp.....i vostri antenati credevano che la Terra fosse piatta, finche’ Colombo non ha dimostrato che era rotonda. Dicevano che non era possibile superare la velocita’ del suono, ed e’ stata superata. Dicevano che la velocita’ Warp non era raggiungibile, e invece…cucuriguuuuuuuuuuuuuuu, suna ceasul , uffaaaa, ce cosmar frate .....eram gata gata , sa abandonez lupta .......cu mos Ene !
intru in garaj cu frica .....am vazut eu cum un camion devine robot, da sa devina T-rex, nici macar nu vreau sa imi imaginez .....pai este in stare sa imi manince geanta de nervi,sta de vineri seara "legat" in parcare .
Controlul de rutina, pare totul ok, cafeluta si ....on the road again ....am parte de o surpriza neplacuta in dimineata asta ...dar nu pot dezvaluii despre ce este vorba , o sa revin pe parcurs cu amanunte....insa deja ziua de azi este distrusa .

Incerc sa nu fac foarte mare caz, ajung la descarcat...un frig bestial, il simt in plamani ca pe un manunchi de sageti .....sper sa nu ajung din nou in pat cu febra ....imi adun fortele si echipez semiremorca, prietenul Stanco,imi ofera o cafea fierbinte ....grazieeeeee amico,apoi taras -grapis o tai peste campuri spre locul de incarcare .

Incarc cu drag si spor ...pentru popor .....dar si cu rezultate , am schimbat deja un tricou ....acte si un telefon acasa, apoi din nou la drum .....dau peste meseriasi , sau mai bine zis ei dau peste mine ...unu cu un frig a vrut sa-mi ia acasa oglinda din stanga ...a scapat intreg ...el , inca sint in regim de avarie ....15 % energie pozitronica , norocul lui ,altfel il testam cu fazer-ul de 16 ...antiseismic .
Se repara fara pb oglinda , in pauza de masa , muzica pina la Merano, livrare cu manevre si acasa la caldurica .
Miauuuuuuuuuuuuuuu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu