joi, 12 ianuarie 2012

Ultimul nu eram de dimineata, dar nici primul, ca zilele trecute ....ce sa-i faci, am avut de alergat putin mai mult pina la Merano,unde se descarca pe flux ,cu o rampa speciala, alta modalitate nu este, silozurile laterale sint deja pline.

Incarc in Albiano , pentru Fornovo.....piatra pentru caile ferate , se dubleaza linia Parma-LaSpezia, o sa cam batem zona asta o buna bucata de vreme.
Zapada inghetata nu imi da probleme la iesirea din cariera, este un frig sec , imi fuge gindul la un ceai fierbinte, dar pina la pauza de masa mai este ,iar timpul nu imi permite una intermediara, tipper-ul asta ma omoara cu zile .
Un accident in A22 , pierd 5 minute,apoi pina la Mantova am parte doar de "meseriasi" polonezi, au astia o sete de motorina , ca merg numai cu 80 , vai de noi si de programul meu...in halul asta nu ajung la Parma , o sa maninc pe marginea drumului....ufffaaaaa !
Livrare la foc automat....apoi din nou la drum, Modena este cam departe,vine seara si programul meu se cam termina , rabdare si iar rabdare , incarc si trag in parcarea interna a distileriei , gata pina dimineata nu misc dinozauru' din loc .
O seara placuta tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu