marți, 31 ianuarie 2012

Se spune ca ziua buna se cunoaste de dimineata....cine se scoala de dimineata departe ajunge ....abureala , nimic mai mult .....ajungi in fata unei bariere care te priveste paralizata......si abia atunci realizezi ca orice ai face obisnuintele unui popor nu le poti schimba .
Deci nu imi ramine decat 2 chesti de facut ..webasto on + reglat alarma .....luat pozitia Tutankamon .. fericit , si trecut in lumea lui mos Ene ....si cum ce-i bun este putin, sau face rau ....aud cioc ....cioc , a venit ciocanitoarea Woody la Belfiore ...nimic mai rau insa ,era clientul meu care batea in cabina ....ce dracu' bre , nu se putea mai usurel, mai decent ...ca dorm .

Cintarul la intrare si prima lovitura ......da matale o fuga pina la cooperativa, apoi te intorci si completam masina ....haaaaa, ce zice bre....pai ai declarat ca ai toata marfa pregatita si acum fac naveta prin comuna ....pai unde-i dreptatea .
Pina una alta , nu am ce sa fac ....o tai la cooperativa ......pffuuuuui, ce termen comunist ...unde incar 9 T de mere , in timp record 1.5 ore ....demn de cartea cu tolomaci....ca de NWR nici nu se vorbeste .
Din nou la mesteru' Andrei ....nume in cod, nu am voie sa dezvalui numele clientilor ....se supara lumea domnule si te lasa fara material.....euroi adica...ce va zbura gindul la un costum de haine ?
Aproape de miezul zilei scap precum Nica al lui Stefan a Petrii,dupa ce a devalizat ciresul matusii....adica fara sa privesc inapoi si in fuga mare .....deja am un inamic care ma cam incolteste ..drumul pina la Laives este lung, plus ca am sabia lui Damocles deasupra capului....un retur in zona Modena.....doar daca transform dinozauru' in F 16 si aterizez in curtea destinatarului cu frana de mana trasa .
Livrarea cu manevre ,sau tura mare la cintar .....am un mixt de pere/mere ....si fac km inainte sa ies invingator din curtea fabrici si sa prind camionul lui Armin in vizor .

Retragerea cu torte in garaj, returul meu rezulta anulat ....ufffaaaaaaa, maine am un alt traseu ...nou ....o sa pun poze si comentarii hazlii .
Noapte buna lume !

Un comentariu:

  1. trebuie gasit un afis "Bati la mine..bati in fabrici si uzine..bati in clasa muncitoare...."

    RăspundețiȘtergere