miercuri, 11 ianuarie 2012

Din nou in pole-position la Merano, pai daca sint singur ,nu pot sa fiu pe ultima grila ....astazi o sa cam las Rao in garaj si cuplez un tipper, dragostea mea acest tip de semiremorca....nu s-ar mai fii inventat vreodata .

Directie Modena, imi gasesc si companie pe Razvan, are acelasi treseu la dus, ptr retur insa ne despart vreo 7 km in linie dreapta , deci am cu cine boscorodi la cb azi.
Trafic de balamuc, 75-80-85-90,apoi se franeza ...metoda sigura pentru economisit motorina...mama lor de " profesionisti " !

Pauza de masa la iarba verde...cald 13 grade , parca este martie nu ianuarie ...asa -i clima , ca femeia ...schimbatoare .
Incarc pere, am timp sa le degust ....hmmmmm, o minunatie de Wiliam ,gustoase rau..deci o mica provizie la bord nu strica , asa am si desertul asigurat citeva zile .
Din nou la drum,aceeasi ss16 pina la Ferrara ,noaptea vine ca pisica pe nevazute....maine cu siguranta o sa am un loc in coada plutonului la Merano, pauza de noapte o fac la Legnano ...o cina pe baza de pui la rotisor , un film bun si noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu